Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Problem polega na ty ze w momencie gdy mam obiekt zmapowany przy uzyciu opacity np liscie drzew to w kanale z depth dostaje obrys geometrii a nie porzadanego ksztaltu z opacity... Problem irytujacy gdzie w zblizeniach wrzucam fajne krzaki z noisem na lisciach itp. W obrobce musze kleic z depth posilkujac sie alfa channelem dla danego obiektu by odzyskac ksztalt...

 

Jesli ktos zna sposob jak to zalatwic bede wielce wdzieczny

 

Pozdro

P

 

EDIT:

Nie piszcie prosze ze dof moge zalatwic w maxie;)

Edytowane przez simonhc

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 927
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

aktualnie jedyne rozwiazanie to manualne renderowanie z-depth, tj podmieniasz wszystkie materialy w diffuse na falloff i tak renderujesz :)

kiedys szukalem jak to rozwiazac ale nie udalo mi sie tego przeskoczyc :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności