Napisano 15 Wrzesień 200915 l Problem polega na ty ze w momencie gdy mam obiekt zmapowany przy uzyciu opacity np liscie drzew to w kanale z depth dostaje obrys geometrii a nie porzadanego ksztaltu z opacity... Problem irytujacy gdzie w zblizeniach wrzucam fajne krzaki z noisem na lisciach itp. W obrobce musze kleic z depth posilkujac sie alfa channelem dla danego obiektu by odzyskac ksztalt... Jesli ktos zna sposob jak to zalatwic bede wielce wdzieczny Pozdro P EDIT: Nie piszcie prosze ze dof moge zalatwic w maxie;) Edytowane 15 Wrzesień 200915 l przez simonhc
Napisano 15 Wrzesień 200915 l aktualnie jedyne rozwiazanie to manualne renderowanie z-depth, tj podmieniasz wszystkie materialy w diffuse na falloff i tak renderujesz :) kiedys szukalem jak to rozwiazac ale nie udalo mi sie tego przeskoczyc :)
Napisano 15 Wrzesień 200915 l aktualnie jedyne rozwiazanie to Czy ja wiem. http://www.puppet.tfdv.com/download/z_e.shtml
Napisano 15 Wrzesień 200915 l Autor Czy ja wiem. http://www.puppet.tfdv.com/download/z_e.shtml marzylo mi sie pod v raya ale dzieks za info Uncle: dzieki za hint:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto