PICsell Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 WIP dotyczy Minibitwy: Barcelona Pavilion Link do bitewki: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=61937 Na początek rzut z zaznaczoną kamerką: Widok na cały pawilon (do poprawy są jeszcze proporcje) Teksturowanie, w zasadzie już skończone: Widok z kamery: I na koniec detal który mnie porządnie zmęczył. Zacząłem robić od podstawy (a właściwie od stóp) ku górze co widać po siatce :D.
Loki Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 fajne tekstury - ten czerwony trawertyn i zielony marmur - podziel się informacją skąd takie wytrzasnąłeś? (mnie czeka jeszcze teksturowanie, ale na razie nie znalazłem kamienia który by był wystarczająco podobny do oryginału) plan działki - fajna sprawa :)
PICsell Napisano 17 Wrzesień 2009 Autor Napisano 17 Wrzesień 2009 (edytowane) Większość tekstur wycinałem z fotek, póżniej skala szarości, podmalówka i mapowanie. Oto jak nazywają się poszczególne materiały: niebieski mur to marble tinos czerwony to onyx a podłoga to tawertyn Przygotowuje właśnie pliki z referkami i teksturami które ściągnąłem i za chwil parę wrzucę na forum. Ok, linka o tekstur/referek: http://rapidshare.com/files/281336645/Barcel.rar.html Edytowane 17 Wrzesień 2009 przez PICsell
Touch Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 PICsell, niestety, ale idea wycinania elementów refki, jest w pewnym sensie niezgodna z regulaminem bitwy. Może niech się jeszcze JunioR wypowie, ale moim zdaniem nie jest to do końca tak jak być powinno, a co do samej wierności odwzorowania, to nie musi to być 100%, wiadomo, że nie wszystko się da. Pozdr
PICsell Napisano 17 Wrzesień 2009 Autor Napisano 17 Wrzesień 2009 Touch - To niezupełnie tak, biorę fragment barcelony w i obmalowuję ją w szopie, to nie jest ctr+C ctr+V Fotki barcelony mam w rozd. max 1024 (chyba, jakby co to sprawdzić w załączniku bo wrzuciłem wszystko co miałem) a teksturki mam min 4kx4k. Starałem się odwzorować je jak dokładniej. Onyx wyszedł mi chyba najlepiej. Tawertyn i tinos to w większości zdjęcia nie z barcelony, tu widać spore różnice. A teraz zbliżonko na onyx barcelona vs moja teksturka. Oczywiście jeśli będzie problem z tym onyxem wymienię ją na inną.
PICsell Napisano 17 Wrzesień 2009 Autor Napisano 17 Wrzesień 2009 Skończyłem już krzesełko, oto jak wyszło:
Touch Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 Spokojnie, spokojnie;) Myślałem, że po prostu kopiujesz właśnie i jedziesz z tym;) Jeśli nie, to spox, czekamy na finał;) Pozdr
PICsell Napisano 17 Wrzesień 2009 Autor Napisano 17 Wrzesień 2009 Zabronione jest: * Korzystanie choćby w części z referencyjnego zdjęcia jako elementów mapowanych pod kamerę (camera mapping) czy wklejanie tych elementów w programie do postprodukcji. Na szczęście wszystko ok, już się przestraszyłam że tyle roboty na marne.
PICsell Napisano 18 Wrzesień 2009 Autor Napisano 18 Wrzesień 2009 Kolejny upload. Oświetlenie raczej pozostanie bez zmian. Została mi walka z materiałami i zrobienie jakiegoś środowiska. Myślałem o innych ujęciach jak robi Loki, ale nie mam jeszcze ciekawego kadru. Co do zmian - zmieniłem układ kafli na taki jak w referce i podnóżek barcelony (oczywiście był za szeroki) Piszcie co rzuca się w oczy do poprawy. Pozdr.
JunioR Napisano 19 Wrzesień 2009 Napisano 19 Wrzesień 2009 Hi, Fajnie idzie, dobra rzeźba, popracował bym jeszcze na oświetleniem, zrobił wnętrze ciemniejsze, a na zewnątrz lekko rozjaśnił tam gdzie jest basen. Co do wycinania z referki, jakiejś części(tutaj kawałku marmuru) do późniejszego przerobienia w jakimś programie graficznym aby zrobić z tego texture jest według mnie dopuszczalne. Nie można jednak wycinać czegoś z refki aby później wkleić to w gotowy render oczywiście. Pozdr.
Czeczen Napisano 19 Wrzesień 2009 Napisano 19 Wrzesień 2009 Witam, wydaje mi si,że obicia foteli wyglądają trochę plastikowo, może to powinny być tekstylia a nie skóra? Pozdro
PICsell Napisano 19 Wrzesień 2009 Autor Napisano 19 Wrzesień 2009 Ok, światło już odpuszczam. Poprawie tylko ten fragment który na referce ma przepalenie. Poprawiłem jeszcze murek, bo okazało się że trochę był przesunięty. Teraz pora na środowisko, odbicia, materiały. Drzewko będzie płaskie chociaż standardowy bananowiec z maxa też dobrze wygląda.
PICsell Napisano 19 Wrzesień 2009 Autor Napisano 19 Wrzesień 2009 Czeczen >> materiału barcelony nawet jeszcze nie ruszyłem, podobnie z rzeźbą, dywanem. Za to wezmę się na końcu. Musze jeszcze poprawić 2 kafle po lewej stronie (fatalne obicia) Czas renderingu mi się choroba wydłużył :-( >>Zastanawia mnie ten rozbłysk przy szybie drugiego planu, ale zmiana środowiska powinna załatwić sprawę. >>Piszcze co do zmiany.
PICsell Napisano 21 Wrzesień 2009 Autor Napisano 21 Wrzesień 2009 Zmieniłem jeszcze trochę oświetlenie, wkleiłem jeszcze drzewko i wstawiłem hdrkę do odbić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się