Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

Nie widziałem gdzie to wrzucić więc wrzuciłem tutaj. Mam problemy duże podczas np. odwzorowywania bądź tworzenia wizualizacji z kamerą. Mianowicie jak odwzorowuje wnętrze i ustawie kamerę to nie obejmuje mi ona nawet połowy tego co jest na referce (mimo, że co do centymetra jest wymodelowane), jeżeli zwiększę zasięg (to się ogniskowa nazywa chyba, słaby jestem z fotografii) to wygląda co najmniej dziwnie jak zniekształcone g...coś.

 

Pytanie brzmi, czy jest jakiś konkretny setup z którego się korzysta czy może są jakieś sposoby o których nie mam pojęcia, bo za każdym razem muszę wydłużać pokój do niewiarygodnych wielkości, aby pokazać to co chcę pokazać.

 

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Wystaw kamere poza pokoj lub budynek ... cokolwiek ... ustaw taki FOV jaki Ci pasuje a nastepnie nadaj scianom"see through" ... sprawdz czy jest tak jak oczekiwales ew. popraw jeszcze troche, dopasuj itp. Nastepnie w object properties dla danej sciany przez ktora patrzysz odznacz visible to camera. Teraz nie musisz juz ustawiac tak szerokiej ogniskowej lub upychac kamery po katach :)

 

pozdrawiam

Edytowane przez greg
Napisano

dzięki wszystkim za odpowiedzi :)

 

hmm... no powiem szczerze, że liczyłem na jakieś bardziej konkretne informacje dzięki za link trochę pomógł ale dalej mam z tym problem...

 

co do wyciągnięcia kamery poza budynek to nie wiem czy to zda egzamin ale przetestuje na pewno :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności