greg Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 Hej! Chcialbym za pomoca plane'a z tekstura rzucic cien np. drzewa lub innego obiektu. Mam bialo-czarna maske juz przygotowana ale nie potrafie tak ustawic parametrow vraymtl aby bialy/czarny obszar przepuszczal swiatlo a ten drugi rzucal cien. Z opacity nie ma problemow ... tylko nawet wtedy ta niewidoczna czesc nie przepuszcza swiatla i caly plane rzuca mi kwadratowy cien na ... drugi plane :) Czy moglby mi ktos podpowiedziec jak to zrobic ew. przekierowac w odpowiednie miejsce?
Orangegraphics Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 ? normalny vraymtl i mapa w slot opacity? mapa musi mieć biały biały i czarny czarny, w sensie 0 0 0 i 255 255 255
greg Napisano 17 Wrzesień 2009 Autor Napisano 17 Wrzesień 2009 Uff... juz sie udalo. Po prostu nie zmienilem Shadow Map na Vray Shadow i ciagle ta niewidoczna czesc zachowywala sie tak jak ta widoczna .... w efekcie mialem kwadratowy cien. Jak mozna bylo na to nie wpasc przez bez mala 2 godziny ? :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się