Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam! Czy moglby mi ktos z tym pomoc?

failaf.th.jpg

Nie mam juz pomyslow skad ten blad. Do pewnego czasu wszystko bylo ok. Teraz gdy renderuje zaraz po light cache'u i prepass'ach Vray zaczyna renderowac wszystko na niebiesko. Wszystkie kanaly w oknie rendera sa wlaczone, w Color Mapping nic nie przestawialem, w Environment takze nic nie robilem z ekspozycja. Taki sam efekt jest z Perspective jak i z kamery vray'owskiej. Glowie sie i probuje a nadal jest to samo:/ Z gory dzieki za odp. Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Kanaly mam zaznaczone wszystkie. Irradiance mam jako primary a dwoch Irradiance chyba ustawic nie moge, czy moze jednak?

 

Juz mam! Mialem zaznaczone Show Samples w rollucie Adaptive DMC. A tak swoja droga...czesto czytam o Quasi Monte Carlo, ze mozna go uzywac jako Primary bounces na przyklad. Jest on lepszy od Irradiance z Light cache? U mnie tego nie ma. Jest tylko Photon map, Brute force i Light cache. Z czego to wynika?

Edytowane przez wezyr512

Napisano

expozycji jakiejś maxowej/mentalowej nie włączyłeś?

 

\w enviroment nie masz żadnych efektów?

 

pobaw się ptaszkami, opcjami w sensie tymi co można ticknać w LC i IRR, pamiętam że coś powodowało podobne problemy.

 

albo spróbuj wyłączyć wogóle GI i sprawdź co się stanie

Napisano
  • Autor

To w tym wypadku Brute powinien byc na secondary czy primary? Jaki moze byc powod ze nie mam w ogole QMC do wyboru?

Napisano

Brute Force to właśnie QMC - po prostu w pewnej wersji zmienili nazwę. Jako secondary bounces silnik ten jest mało wydajny względem Light Cache, który niejako "z urzędu" oblicza nieskończoną ilość odbić (teoretycznie, a praktyce liczy tak długo, aż kolejne obliczenia mają pomijalnie mały wpływ). Plusem jego jest to, że nie generuje żadnych artefaktów, ale odpowiednio wysoko nastawiony LC też nie będzie, a oszczędność czasu spora.

Zatem: secondary - trzymaj się LC, primary - QMC/Brute lub IrrMap.

Napisano
  • Autor

Dzieki panowie!! Dobrze jest sie czegos nowego nauczyc a jeszcze lepiej jak ktos przetlumaczy te profesjonalne opcyjki na "chlopski rozum". Pozostaje mi to wszystko sprawdzic:) pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.