wezyr512 Napisano 21 Wrzesień 2009 Napisano 21 Wrzesień 2009 Witam! Czy moglby mi ktos z tym pomoc? Nie mam juz pomyslow skad ten blad. Do pewnego czasu wszystko bylo ok. Teraz gdy renderuje zaraz po light cache'u i prepass'ach Vray zaczyna renderowac wszystko na niebiesko. Wszystkie kanaly w oknie rendera sa wlaczone, w Color Mapping nic nie przestawialem, w Environment takze nic nie robilem z ekspozycja. Taki sam efekt jest z Perspective jak i z kamery vray'owskiej. Glowie sie i probuje a nadal jest to samo:/ Z gory dzieki za odp. Pozdrawiam
PICsell Napisano 21 Wrzesień 2009 Napisano 21 Wrzesień 2009 A tak z ciekawości: Zmień GI na np. irradiance. Też się sypie?
PICsell Napisano 21 Wrzesień 2009 Napisano 21 Wrzesień 2009 Wszystkie kanaly w oknie rendera sa wlaczonePozdrawiam Więc to nie to.
wezyr512 Napisano 21 Wrzesień 2009 Autor Napisano 21 Wrzesień 2009 (edytowane) Kanaly mam zaznaczone wszystkie. Irradiance mam jako primary a dwoch Irradiance chyba ustawic nie moge, czy moze jednak? Juz mam! Mialem zaznaczone Show Samples w rollucie Adaptive DMC. A tak swoja droga...czesto czytam o Quasi Monte Carlo, ze mozna go uzywac jako Primary bounces na przyklad. Jest on lepszy od Irradiance z Light cache? U mnie tego nie ma. Jest tylko Photon map, Brute force i Light cache. Z czego to wynika? Edytowane 21 Wrzesień 2009 przez wezyr512
Orangegraphics Napisano 21 Wrzesień 2009 Napisano 21 Wrzesień 2009 expozycji jakiejś maxowej/mentalowej nie włączyłeś? \w enviroment nie masz żadnych efektów? pobaw się ptaszkami, opcjami w sensie tymi co można ticknać w LC i IRR, pamiętam że coś powodowało podobne problemy. albo spróbuj wyłączyć wogóle GI i sprawdź co się stanie
wezyr512 Napisano 21 Wrzesień 2009 Autor Napisano 21 Wrzesień 2009 To w tym wypadku Brute powinien byc na secondary czy primary? Jaki moze byc powod ze nie mam w ogole QMC do wyboru?
arev Napisano 21 Wrzesień 2009 Napisano 21 Wrzesień 2009 Brute Force to właśnie QMC - po prostu w pewnej wersji zmienili nazwę. Jako secondary bounces silnik ten jest mało wydajny względem Light Cache, który niejako "z urzędu" oblicza nieskończoną ilość odbić (teoretycznie, a praktyce liczy tak długo, aż kolejne obliczenia mają pomijalnie mały wpływ). Plusem jego jest to, że nie generuje żadnych artefaktów, ale odpowiednio wysoko nastawiony LC też nie będzie, a oszczędność czasu spora. Zatem: secondary - trzymaj się LC, primary - QMC/Brute lub IrrMap.
wezyr512 Napisano 22 Wrzesień 2009 Autor Napisano 22 Wrzesień 2009 Dzieki panowie!! Dobrze jest sie czegos nowego nauczyc a jeszcze lepiej jak ktos przetlumaczy te profesjonalne opcyjki na "chlopski rozum". Pozostaje mi to wszystko sprawdzic:) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się