markus23 Napisano 22 Wrzesień 2009 Share Napisano 22 Wrzesień 2009 (edytowane) Witam, Od jakiegoś czasu nie zamieszczałem nic na forum bo dysk mi sie spalił i nie mogłem dokończyć paru prac jak np. motoru Ducat916 ale to nic to coś szybkiego. SRS99D Sniper HALO GUN to broń przyszłości i oceńcie sami. Jak rozumiecie sami Work in Progress Edytowane 22 Wrzesień 2009 przez markus23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cojots Napisano 22 Wrzesień 2009 Share Napisano 22 Wrzesień 2009 Trochę słabo widoczne. Jakiego softa używasz? Zrób większe rendery ze zbliżeniem na okolice mocowania lufy, gniazdo magazynka, kolbę i hamulec wylotowy. Nie widać żadnych nienaturalnych załamań, tak że model jest prawdopodobnie w porządku. Pokaż siatkę :) ładnie zaczęte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M4rcus Napisano 22 Wrzesień 2009 Share Napisano 22 Wrzesień 2009 z grubsza model wyglada ok, ale ta siatka to jakas masakra - mozna to bylo zrobic uzywajac wiele wiele razy mniej poly EDIT: inna sprawa, ze jak robisz czesc gdzie lufa wchodzi w kolbe itd. to dobrze, zeby w tym elemencie w ktorym np. ta lufa wchodzi byl minimalnie wiekszy otwor poprzedzony nawet jakims bardzo cienkim pierscieniem, albo srednim chamferem, bo tak to wyglada jakby w boxa wlozono tube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markus23 Napisano 23 Wrzesień 2009 Autor Share Napisano 23 Wrzesień 2009 (edytowane) kumam dzieki M4cus za rade z lufą. a co do TS to te cholerne zagłebienia na lufie mnie męczyły wiec dałem tto po insecie i wyszło tak. Jeszcze raz dzieki za wskazówke. Poniżej mały update. Edytowane 23 Wrzesień 2009 przez markus23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markus23 Napisano 26 Wrzesień 2009 Autor Share Napisano 26 Wrzesień 2009 Mały update mechanizm do zaciąganie. Powyżej spust i rączka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 26 Wrzesień 2009 Share Napisano 26 Wrzesień 2009 troszku krawędzie za ostre, ale ogólnie spoko, fajny detal :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markus23 Napisano 24 Październik 2009 Autor Share Napisano 24 Październik 2009 Po miechu przerwy potrzedłem dziś do karabinku-znów. Dodałem screen na celownik-tak to sie chyba nazywa, lekko go zmieniłem oraz pare drobiazków. Zamierzam też dodać texturki ale jakieś swoje nie oryginalny bedzie wygląd. Prośbe mam też macie jakies fajne tutki do renderingu w mental rayu na końcowy efekt szukam. to na fotce to tylko light tracer dla wip'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cojots Napisano 24 Październik 2009 Share Napisano 24 Październik 2009 Wydaje się deko kanciasty ale taki ma zapewne być. Rękojeść wygląda jakby zwężała się w dół co uniemożliwi pewny chwyt. Detalicznie i estetycznie, malina :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markus23 Napisano 25 Październik 2009 Autor Share Napisano 25 Październik 2009 właśnie karabin ten ma różne wersje. Ta z Halo rozni sie od prawdziwej wersji tej broni. Co do rękojeści jest deko kańciasta ale na google jest troche wersji wiec starałem sie zabrać conieco z kazdej. Dalej texturki będę leciał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markus23 Napisano 26 Październik 2009 Autor Share Napisano 26 Październik 2009 A to Final render. Wiele nieuzyłem do rendera bo tylko default render, ale czas zacząć coś nowego. Dzieki za wszystkim za podpowiedzi. :) Sorry za post za postem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cojots Napisano 26 Październik 2009 Share Napisano 26 Październik 2009 Model gra i buczy jak już pisałem. W kolejnym WIPie będziesz musiał się skupic także na materiąlach, oświetleniu i co tam jeszcze w renderze jest potrzebne :) powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się