Jump to content

cojots

Members
  • Content Count

    159
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About cojots

  • Rank
    Member
  1. Powinienem się częściej logować na forum :/ Jeżeli ta propozycja jest nadal aktualna mogę wysłać model Sako.

  2. To i ja wrzucę. Wymodelowane z cube'a w blenderze. Taki czrownik-czarownik mi się stworzył.
  3. Cacy wszystko tylko jak RaVirr powiedział góry trochę zbyłeś. Git produkcja :>
  4. Model gra i buczy jak już pisałem. W kolejnym WIPie będziesz musiał się skupic także na materiąlach, oświetleniu i co tam jeszcze w renderze jest potrzebne :) powodzenia.
  5. Wraith prosto z renderera czy przez PS podrasowany? Świetne wykonanie model+textura.
  6. Dzięki bbandi. Refleksy na soczewce dalece odbiegają od rzeczywistości (normalnie widać wnętrze lunety) ale chwilowo to wszystko co potrafiłem zrobić w Yafaray :)
  7. Śnieg wygląda trochę jak bita śmietana i kostka brukowa jest wielkości człowieka. Mimo wszystko efekt na stronie www jest ciekawy :) Nocna wersja prezentuje się dzięki latarniom bardzo dobrze.
  8. Witam, prezentuje zakończonego WIP'a. Karabin Sako TRG-21 fińskiej firmy Sako Ltd. Pierwsza praca w Blenderze. Niestety nie uzyskałem całości detalu, mimo wszystko to już finał tej roboty. Soft: Blender Yafaray PhotoFiltre (korekcja przepaleń) Gimp (poprawki na modelu z siatką) Textury na etykietach pochodzą ze stron Sako Ltd. i Nammo AS. Rendery wyższej rozdzielczości: Rend_1 Rend_2 Rend_3
  9. Wydaje się deko kanciasty ale taki ma zapewne być. Rękojeść wygląda jakby zwężała się w dół co uniemożliwi pewny chwyt. Detalicznie i estetycznie, malina :)
  10. Nie interesuje się samochodami w 3D ale zaszła tu spora zmiana między pierwszym, a obecnym wyglądem tego pojazdu. Bardzo na plus. Jeszcze pozwolę sobie na off-top pytanie: To ujęcie z wiatrakami, gdzie to w Polsce jest?
  11. Tył jest git (nie wiem jak ze skalą). Przód nie bardzo. Może to trochę niekulturalnie ale napaćkałem Ci trochę na Twojej pracy. 1. Masz wgniecenie na dziobie, prawdopodobnie na całym owalu jest to załamanie. 2. Wlot powietrza jest strasznie ostry (2a). Wiem, że tak jest naprawdę ale powinieneś to trochę skorygować (2b jest trochę w przesadzie ale zrób tam chamfera jakiegoś) 3. To błoniaste coś przypomina naciągnięty materiał, jakby ktoś tłoczył powierzchnie. Proponuje: http://www.etapetki.com.pl/galleries/transport/samoloty/F-16_d.jpg 4. Siatka wokół owiewki nijak się ma do ramy tejże owiewki. Musisz nad tym popracować. Jakimś znawcą nie jestem ale wypadałoby ułożyć siatkę wokół krawędzi, a nie na bezczelnego kłaść owiewkę na tubie jakim jest kadłub. Nie poddawaj się i pieść ten solot. PS: Pokaż low poly.
  12. Hol na parterze modelowałeś czy to tekstura?
  13. Miód malina. Tylko bałagan taki trochę. Rurka trzeba zawołac, bo jak Kamil zobaczy to będzę lipa :> Ułożenie głowy nadal trochę nie leży. W oryginale jest przesunięta trochę nad prawe ramie. Uwydatnia to prawy mięsień mostkowo-obojczykowo-sutkowy. Na mostku postaci szata tworzy jakąś dziwną gule, nie wiem co to takiego ale w Twojej pracy nie ma tego czegoś. Usta są zbyt płaskie. Mogę się mylic ale proponuje zastosowac dizajn który zwykł nosic na swojej gebie Daniel Craig. Wygląda trochę jak przepity ale za to dolna warga jest wydatna. pozdr, powodzenia i czekam na więcej.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy