_LoGaN_ Napisano 23 Wrzesień 2009 Napisano 23 Wrzesień 2009 Witam W mudboxie operacja wypalania displacea z modelu na inny model (np po retopo) jest dziecinnie prosta, zastanawiam sie jak to jest w zbrushu ?? czy jest to wogole mozliwe, jesli tak to mugl by ktos mi naswietlic gdzie szukac takiej opcji w zbrushu ? Tak samo ciekaw jestem gdzie jest w Zbrushu odpowiednik rzezbienia displace mapa (tak jak w mudboxie) gdzie wrzucam wczesniej wypalona mape na czysty obiekt a znieksztalcenia powstaja wedlug disp mapy. bede wdzieczny za odpowiedz, wskazowki. Pozdrawiam
Lucek Napisano 23 Wrzesień 2009 Napisano 23 Wrzesień 2009 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=35770 tutaj wszystko czego potrzebujesz:) Robisz retopo - przechodzisz na najniższy subdiv - zmapper i w nim wypalasz. Trochę tam jest bałagan w tych opcjach ale klicek ładnie wszystko wyjaśnia w tutkach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się