Napisano 23 Wrzesień 200915 l Witam W mudboxie operacja wypalania displacea z modelu na inny model (np po retopo) jest dziecinnie prosta, zastanawiam sie jak to jest w zbrushu ?? czy jest to wogole mozliwe, jesli tak to mugl by ktos mi naswietlic gdzie szukac takiej opcji w zbrushu ? Tak samo ciekaw jestem gdzie jest w Zbrushu odpowiednik rzezbienia displace mapa (tak jak w mudboxie) gdzie wrzucam wczesniej wypalona mape na czysty obiekt a znieksztalcenia powstaja wedlug disp mapy. bede wdzieczny za odpowiedz, wskazowki. Pozdrawiam
Napisano 23 Wrzesień 200915 l http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=35770 tutaj wszystko czego potrzebujesz:) Robisz retopo - przechodzisz na najniższy subdiv - zmapper i w nim wypalasz. Trochę tam jest bałagan w tych opcjach ale klicek ładnie wszystko wyjaśnia w tutkach.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto