giebur1 Napisano 24 Wrzesień 2009 Share Napisano 24 Wrzesień 2009 Witam Musze przygotować animacje rozkładającej się mapy. Do tej pory wyginanie białych kartek robiłem tak: - wstawienie standart primitive "PLANE" - dodanie modyfikatora "BEND i gotowe Tym razem mam problem bo mapa musi mieć różne tekstury z przodu i z tyłu.Na "PLANE" chyba nie da się nałożyć różnych tekstur od frontu i z tyłu? Problem próbowałem rozwiązać zamieniając "PLANE" na plaskiego "BOX-a" Dzięki temu mogłem poustawiać teksturki jak chciałem ale pojawił się problem wyginania. Box przy uzyciu modyfikatora "BEND" nie wygina sie tak jak "PLANE". Pomocy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
the_fgdf Napisano 25 Wrzesień 2009 Share Napisano 25 Wrzesień 2009 (edytowane) Spróbuj zanimować plane a po fakcie użyj na nim modyfikatora shell i go oteksturuj wedle uznania z każdej wybranej strony - przy takim rozwiązaniu możesz dowolnie zmieniać koordynaty dla poszczególnych stron. _BB Edytowane 25 Wrzesień 2009 przez the_fgdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 25 Wrzesień 2009 Share Napisano 25 Wrzesień 2009 Witam Na "PLANE" chyba nie da się nałożyć różnych tekstur od frontu i z tyłu? Da się, materiał Double Sided. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się