Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

 

Musze przygotować animacje rozkładającej się mapy.

Do tej pory wyginanie białych kartek robiłem tak:

- wstawienie standart primitive "PLANE"

- dodanie modyfikatora "BEND i gotowe

 

Tym razem mam problem bo mapa musi mieć różne tekstury z przodu i z tyłu.Na "PLANE" chyba nie da się nałożyć różnych tekstur od frontu i z tyłu?

Problem próbowałem rozwiązać zamieniając "PLANE" na plaskiego "BOX-a" Dzięki temu mogłem poustawiać teksturki jak chciałem ale pojawił się problem wyginania. Box przy uzyciu modyfikatora "BEND" nie wygina sie tak jak "PLANE".

Pomocy!!!

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Spróbuj zanimować plane a po fakcie użyj na nim modyfikatora shell i go oteksturuj wedle uznania z każdej wybranej strony - przy takim rozwiązaniu możesz dowolnie zmieniać koordynaty dla poszczególnych stron.

_BB

Edytowane przez the_fgdf

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności