Skocz do zawartości

giebur1

Members
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

giebur1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. To może inaczej. Jak to zostało zrobione?
  2. Problem rozwiązany ale w między czasie powstał inny. Pod mapę opacity podpinam gradient ramp i przezroczystość działa. Jeśli natomiast ustawie jakiekolwiek odbicia w mapie "raflection" albo w "specular highlights" przezroczystość przestaje działać. Jest na to jakiś sposób?
  3. Witam, Próbuje wykonać dispersiona przy pomocy Multi/Sub Object i gradient ramp. Wszystko śmiga ładnie poza cieniem. Przedmiot jest widoczny już tylko w połowie a cień widać dalej w całości. Jako oświetlenia używam Target spot z ray traced shadow. Czy ktoś może pomóc?
  4. An .ms file is a MaxScript file, so you do not Import it, you run it from the Max Script menu.
  5. Witam, Nie mogę przeciągnąć pliku *.ms na scenę (3ds max 2010). Pokazuję się ikona ze znakiem zakazu? Zaimportować po bożemu (menu> import) też nie mogę - 3ds informuje że to "no appropriate module".
  6. Słyszałem że kontroler CATHDPivotTrans dostępny dopiero od wersji 2010 załatwia sprawę. Czy są na to jakieś inne sposoby?
  7. Jeśli reaktorem to jakim dokładnie obiektem w reaktorze? Tak żeby kostka się turlała a nie zsuwała?
  8. giebur1

    Problem z Clipping Planes

    Przepraszam 3ds max 2010.
  9. Witam, 3ds max 2011. Jeśli w opcjach kamery użyję "clipping planes" to przy renderowaniu działa to dopóki wszystkie modele na scenie powstały na bazie standard primitives. Jeśli natomiast modelowanie zacznę np. od extrudowania shapa to opcja "clipping planes" przestaje być uwzględniana przy renderowaniu. Jest na to jakiś sposób?
  10. Chodzi mi o animację którą będę mógł w pełni kontrolować. Zwolnienie, przyspieszenie, zatrzymanie, ponowny start itd. (do celów prezentacji). Wydaje mi się że z pomocą reactora nie da się tego zrobić? Chyba że o czymś nie wiem?
  11. Witam No właśnie jak to zrobić? Czy ktoś może pomóc?
  12. Witam Musze przygotować animacje rozkładającej się mapy. Do tej pory wyginanie białych kartek robiłem tak: - wstawienie standart primitive "PLANE" - dodanie modyfikatora "BEND i gotowe Tym razem mam problem bo mapa musi mieć różne tekstury z przodu i z tyłu.Na "PLANE" chyba nie da się nałożyć różnych tekstur od frontu i z tyłu? Problem próbowałem rozwiązać zamieniając "PLANE" na plaskiego "BOX-a" Dzięki temu mogłem poustawiać teksturki jak chciałem ale pojawił się problem wyginania. Box przy uzyciu modyfikatora "BEND" nie wygina sie tak jak "PLANE". Pomocy!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności