Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Otóż problem jest następujący: Chce zrobić postać z ubraniem (np. sukienka albo peleryna) i potem ja wyeksportowac do Enginu gry (CE2 albo UE3 to akurat nie ma znacznia). Zeby to ładnie wyglądało to pomyślałem, że zrobie symulacje na nCloth. I tu pojawia się problem, powiedzmy ze mam juz gotową symulacje, teraz jak przypisać poszczególne ruchy ubrań do poszczególnych klatek, tak aby móc całość wyeksportować jako jednolitą animacje ? Od paru godzin szukam na google i absolutnie nic na ten temat nie znalazłem...

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności