iniside Napisano 26 Wrzesień 2009 Napisano 26 Wrzesień 2009 Otóż problem jest następujący: Chce zrobić postać z ubraniem (np. sukienka albo peleryna) i potem ja wyeksportowac do Enginu gry (CE2 albo UE3 to akurat nie ma znacznia). Zeby to ładnie wyglądało to pomyślałem, że zrobie symulacje na nCloth. I tu pojawia się problem, powiedzmy ze mam juz gotową symulacje, teraz jak przypisać poszczególne ruchy ubrań do poszczególnych klatek, tak aby móc całość wyeksportować jako jednolitą animacje ? Od paru godzin szukam na google i absolutnie nic na ten temat nie znalazłem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się