blax_one Napisano 27 Wrzesień 2009 Napisano 27 Wrzesień 2009 Witam, nie bardzo wiedzialem do ktorego dzialu to przypasowac dlatego umieszczam we wczesniej juz sprawdzonym, a wiec: nie robilem tego do tej pory ,a musze dopasowac kamere do perspektywy ze zdjecia z dwoma punktami zbiegu tak aby wyrenderowane elementy pokryly sie w PS ze zdjeciem(chodzi o budynek) do tej pory umiescilem te zdjecie we viewporcie i metoda chybil trafil probowalem to zrobic ale nie jest to dokladne .Moze podsuniecie mi jakis pomysl z gory dzieki
Marcin Napisano 27 Wrzesień 2009 Napisano 27 Wrzesień 2009 W helpie 3DS Maxa wyszukaj w wyszukiwarce tutoriala nt. Camera Match. Przydało by się znać kilka współrzędnych na tym obrazku, np. jakieś 5 punktów tak aby je stworzyć w scenie. Poczytasz o tym, zrozumiesz.
stormwind Napisano 29 Wrzesień 2009 Napisano 29 Wrzesień 2009 ten tutorial może Ci pomóc, lub chociaż naprowadzić: http://www.evermotion.org/tutorials_old/compositing/arch/
blax_one Napisano 2 Październik 2009 Autor Napisano 2 Październik 2009 dzieki za pomoc panowie (swietny tutek) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się