blax_one Napisano 27 Wrzesień 2009 Share Napisano 27 Wrzesień 2009 Witam, nie bardzo wiedzialem do ktorego dzialu to przypasowac dlatego umieszczam we wczesniej juz sprawdzonym, a wiec: nie robilem tego do tej pory ,a musze dopasowac kamere do perspektywy ze zdjecia z dwoma punktami zbiegu tak aby wyrenderowane elementy pokryly sie w PS ze zdjeciem(chodzi o budynek) do tej pory umiescilem te zdjecie we viewporcie i metoda chybil trafil probowalem to zrobic ale nie jest to dokladne .Moze podsuniecie mi jakis pomysl z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 27 Wrzesień 2009 Share Napisano 27 Wrzesień 2009 W helpie 3DS Maxa wyszukaj w wyszukiwarce tutoriala nt. Camera Match. Przydało by się znać kilka współrzędnych na tym obrazku, np. jakieś 5 punktów tak aby je stworzyć w scenie. Poczytasz o tym, zrozumiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stormwind Napisano 29 Wrzesień 2009 Share Napisano 29 Wrzesień 2009 ten tutorial może Ci pomóc, lub chociaż naprowadzić: http://www.evermotion.org/tutorials_old/compositing/arch/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blax_one Napisano 2 Październik 2009 Autor Share Napisano 2 Październik 2009 dzieki za pomoc panowie (swietny tutek) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się