guru Napisano 28 Wrzesień 2009 Share Napisano 28 Wrzesień 2009 Nie wiedzialem za bardzo jaki temat wprowadzic ale przejde do sedna sprawy. Czy jest mozliosc w 3ds max wyizolowac czesc modelu (np.tylko reki, nogi, itd). Powiedzmy ze mam model chlopczyka i juz troche wazy i chcialbym pracowac nad jego reka (i zwalniajac pamiec). czy jest jakas opcja wyizolowania tylko reki tak jak jest to w Z-Brush'u. Nie chodzi mi u o Alt+Q!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 28 Wrzesień 2009 Share Napisano 28 Wrzesień 2009 Alt + H chowanie zaznaczonych poly Alt + I chowanie niezaznaczonych Alt + U pokazanie wszystkich poly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 28 Wrzesień 2009 Share Napisano 28 Wrzesień 2009 w edit poly masz coś takiego w w sub menu plygonów że sobie możesz zaznaczyć poligony i gdzies tam na dole w opcjach edit poly masz opcje ukrywania (hide selected, hide unselected, unhide all itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guru Napisano 28 Wrzesień 2009 Autor Share Napisano 28 Wrzesień 2009 dokladnie o to mi chodzilo dzieki ale jak potem to cofnac bo cos mi Unhide all nie dziala?? /////////////////EDIT@ OK wykminilem skrot. na unhide All ALT+U :P. Xiz0r dzieki to jest dokladnie to ale bede korzystal ze skrotow. Mozna zamknac temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 28 Wrzesień 2009 Share Napisano 28 Wrzesień 2009 pewnie masz zaznaczone coś innego niż polygony;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi