Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Chciałbym zrobić model High Poly robota, następnie go pokryć texturą i teraz mam odwieczne pytanie do użytkowników.

Jak powinno się modelować np. zaznaczoną na rysunku nogę?

Czy moze ona się składać z kilku połączonych ze sobą prostrzych figur, czy może powinienem sie skupić na modelowaniu elemetu używając głównie jednego elementu (np. box czy plane)? Chodzi głównie o te krzywizny bez dodatkowych obiektów jak śruby itp.

A jeżeli miałoby to sładać się z kilku obiektów, to później łączyć to wszystko jakąś funkcją/opcją, która ułatwiłaby późniejsze Unwarpowanie i texturowanie?

 

Jeszcze dodatkowe pytanie - jak zaokrąglać krawędzie by miały łagodne zaokrąglenia (tak jak w rzeczywistości nic nie jest ostre), np. delikatnie zaokrąglic BOX'a. Chodzi o jak najlepszą jakość tego zaokrąglenia. Bo meshsmooth bez krawędzi pomocniczych niszczy kształt obiektu, a za każdym razem tworzyć te pomocnicze to troszkę utrudnia pracę.

 

Poniżej zamieszczam obrazek z moją metodą tworzenia:

 

87576464.th.jpg

 

Chciałbym właśnie, by na renderze końcowym nie było widocznych takich "wtapianych" elementów w siebie, tylko by to naturalnie wygladało.

 

Z góry dziękuję z odpowiedź.

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności