Kroopson Napisano 1 Październik 2009 Napisano 1 Październik 2009 Czy ktoś może wie jak przy pomocy standardowych pythonowskich modułów zapisać plik tga lub tiff16bit ?
Gość Gosc Napisano 1 Październik 2009 Napisano 1 Październik 2009 http://code.google.com/p/pylibtiff/
Kroopson Napisano 1 Październik 2009 Autor Napisano 1 Październik 2009 dzięki :* co prawda trzeba importować tą bibliotekę ale może sie przydać. Ogólnie potrzebuję tego do dość specyficznej operacji. Chciałbym spróbować skonstruować takie narzędzie które generowałoby mapy dla futra na podstawie zmodyfikowanego mesha bazowego. Dla zobrazowania idei posłużę się przykładem: Mamy model łba zwierzaka, chcemy mu dodać futerko ale nie chce nam się malować map atrybutów. Duplikujemy sobie łepek, sculptem albo czymś podobnym modyfikujemy kształt siatki żeby miał ogólnie volume taki jaki powinien mieć po nałożeniu futra. Wektory przesunięcia vertexów względem orginału mogłyby posłużyć do stworzenia mapy długości, inklinacji i kierunku (polar map).
beny Napisano 1 Październik 2009 Napisano 1 Październik 2009 spojrzałem i pomyślę :) - raczej spróbowałbym generować mapę z UV'ek zwykłym paintem Mayowym (oskryptowanym oczywiście), ale tego jeszcze nie robiłem i nie wiem czy to będzie taka prosta sprawa.
Kroopson Napisano 1 Październik 2009 Autor Napisano 1 Październik 2009 Majowym paintem? Chodzi ci o artisana?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się