Napisano 1 Październik 200915 l Czy ktoś może wie jak przy pomocy standardowych pythonowskich modułów zapisać plik tga lub tiff16bit ?
Napisano 1 Październik 200915 l Autor dzięki :* co prawda trzeba importować tą bibliotekę ale może sie przydać. Ogólnie potrzebuję tego do dość specyficznej operacji. Chciałbym spróbować skonstruować takie narzędzie które generowałoby mapy dla futra na podstawie zmodyfikowanego mesha bazowego. Dla zobrazowania idei posłużę się przykładem: Mamy model łba zwierzaka, chcemy mu dodać futerko ale nie chce nam się malować map atrybutów. Duplikujemy sobie łepek, sculptem albo czymś podobnym modyfikujemy kształt siatki żeby miał ogólnie volume taki jaki powinien mieć po nałożeniu futra. Wektory przesunięcia vertexów względem orginału mogłyby posłużyć do stworzenia mapy długości, inklinacji i kierunku (polar map).
Napisano 1 Październik 200915 l spojrzałem i pomyślę :) - raczej spróbowałbym generować mapę z UV'ek zwykłym paintem Mayowym (oskryptowanym oczywiście), ale tego jeszcze nie robiłem i nie wiem czy to będzie taka prosta sprawa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto