Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam problem z osią symetri mojego objektu. Zarówno przy modyfikatorze "symmetry" jak i w "skin " oś jest po ukosie. W "symmetry" można ja obrócić ale w "skin" nie można - czy da się jakoś wyprostować oś symetrii?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 982
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pivot się Tobie skopał. Reset Pivota rzadko pomaga. Najlepszy jest RESET XFORM albo wadiwą siatkę przyłącz do stworzonego zawczasu cuba lub sphery (dowolnej geometrii z poprawnym pivotem - NIE NA ODWRÓT) po czym od razu usuń te elementy. Jeśli zrobisz to w modyfikatorze edit poly poniżej modyfikatora skin raczej nie powinno być problemu. Tylko pamiętaj o zaznaczeniu "always deform" w skinie.

Napisano

Tak jak mówi the_fgdf, box -convert to poly - attach postać - select element (box) - del.

Skina nowego będziesz musiał robić.

Napisano
  • Autor

dzieki

Wyeksportowałem postać jako .obj i zaimportowałem spowrotem - to pomogło i pivot był okej, ale pomysł z dołączeniem do boxa o wiele lepszy.

dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności