Napisano 2 Październik 200915 l Witam mam problem z osią symetri mojego objektu. Zarówno przy modyfikatorze "symmetry" jak i w "skin " oś jest po ukosie. W "symmetry" można ja obrócić ale w "skin" nie można - czy da się jakoś wyprostować oś symetrii?
Napisano 5 Październik 200915 l Pivot się Tobie skopał. Reset Pivota rzadko pomaga. Najlepszy jest RESET XFORM albo wadiwą siatkę przyłącz do stworzonego zawczasu cuba lub sphery (dowolnej geometrii z poprawnym pivotem - NIE NA ODWRÓT) po czym od razu usuń te elementy. Jeśli zrobisz to w modyfikatorze edit poly poniżej modyfikatora skin raczej nie powinno być problemu. Tylko pamiętaj o zaznaczeniu "always deform" w skinie.
Napisano 5 Październik 200915 l Tak jak mówi the_fgdf, box -convert to poly - attach postać - select element (box) - del. Skina nowego będziesz musiał robić.
Napisano 6 Październik 200915 l Autor dzieki Wyeksportowałem postać jako .obj i zaimportowałem spowrotem - to pomogło i pivot był okej, ale pomysł z dołączeniem do boxa o wiele lepszy. dzięki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto