Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam mam problem z osią symetri mojego objektu. Zarówno przy modyfikatorze "symmetry" jak i w "skin " oś jest po ukosie. W "symmetry" można ja obrócić ale w "skin" nie można - czy da się jakoś wyprostować oś symetrii?

  • Replies 3
  • Views 993
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pivot się Tobie skopał. Reset Pivota rzadko pomaga. Najlepszy jest RESET XFORM albo wadiwą siatkę przyłącz do stworzonego zawczasu cuba lub sphery (dowolnej geometrii z poprawnym pivotem - NIE NA ODWRÓT) po czym od razu usuń te elementy. Jeśli zrobisz to w modyfikatorze edit poly poniżej modyfikatora skin raczej nie powinno być problemu. Tylko pamiętaj o zaznaczeniu "always deform" w skinie.

Tak jak mówi the_fgdf, box -convert to poly - attach postać - select element (box) - del.

Skina nowego będziesz musiał robić.

  • Author

dzieki

Wyeksportowałem postać jako .obj i zaimportowałem spowrotem - to pomogło i pivot był okej, ale pomysł z dołączeniem do boxa o wiele lepszy.

dzięki

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy