Posted October 2, 200915 yr Witam mam problem z osią symetri mojego objektu. Zarówno przy modyfikatorze "symmetry" jak i w "skin " oś jest po ukosie. W "symmetry" można ja obrócić ale w "skin" nie można - czy da się jakoś wyprostować oś symetrii?
October 5, 200915 yr Pivot się Tobie skopał. Reset Pivota rzadko pomaga. Najlepszy jest RESET XFORM albo wadiwą siatkę przyłącz do stworzonego zawczasu cuba lub sphery (dowolnej geometrii z poprawnym pivotem - NIE NA ODWRÓT) po czym od razu usuń te elementy. Jeśli zrobisz to w modyfikatorze edit poly poniżej modyfikatora skin raczej nie powinno być problemu. Tylko pamiętaj o zaznaczeniu "always deform" w skinie.
October 5, 200915 yr Tak jak mówi the_fgdf, box -convert to poly - attach postać - select element (box) - del. Skina nowego będziesz musiał robić.
October 6, 200915 yr Author dzieki Wyeksportowałem postać jako .obj i zaimportowałem spowrotem - to pomogło i pivot był okej, ale pomysł z dołączeniem do boxa o wiele lepszy. dzięki
Create an account or sign in to comment