gonzo71 Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 Ustawiam sobei teksture deski podlogowej tak zeby uzyskac oczekiwane podzialy na podlodze. W viewportach na podgladzie tekstury wszystko ladnie sie przesowa a na randerze jest inaczej. Moze wiecie o co chodzi??
Ania Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 ustawiałeś mapę UV? Jeśli tak, pokaż screeny.
gonzo71 Napisano 2 Październik 2009 Autor Napisano 2 Październik 2009 podloga jest zamapowana jako plane i bez real world map size, tak samo nie zaznaczam oczywiscie przy materiale, ustawiam tailing jaki mi pasuje i dosowam deske do poczatku sciany. W podgladzie w view portach jest ok a na randeringu nie. Przy czym szerokosc i dlugosc deski sie zgadza. Nie uznaje tylko jakby dosuniecia do sciany. HMM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się