gonzo71 Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 Ustawiam sobei teksture deski podlogowej tak zeby uzyskac oczekiwane podzialy na podlodze. W viewportach na podgladzie tekstury wszystko ladnie sie przesowa a na randerze jest inaczej. Moze wiecie o co chodzi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 2 Październik 2009 Share Napisano 2 Październik 2009 ustawiałeś mapę UV? Jeśli tak, pokaż screeny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gonzo71 Napisano 2 Październik 2009 Autor Share Napisano 2 Październik 2009 podloga jest zamapowana jako plane i bez real world map size, tak samo nie zaznaczam oczywiscie przy materiale, ustawiam tailing jaki mi pasuje i dosowam deske do poczatku sciany. W podgladzie w view portach jest ok a na randeringu nie. Przy czym szerokosc i dlugosc deski sie zgadza. Nie uznaje tylko jakby dosuniecia do sciany. HMM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się