urielkoba Napisano 6 Październik 2009 Share Napisano 6 Październik 2009 hej chcę zrobić niebo używając sfery z teksturą mam problem bo jak wrzuce jakieś światło wewnątrz sceny to te światło rozświetla mi moją sferę(niebo) czyli poprostu chce zrobic materiał który bedzie wyglądał jak tekstura ale nie bedzie działało na niego światło ps. używam max;a 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 6 Październik 2009 Share Napisano 6 Październik 2009 W parametrach światła klikasz Exclude i wybierasz obiekt nieba Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urielkoba Napisano 6 Październik 2009 Autor Share Napisano 6 Październik 2009 dzieki za szybka odpowiedz mam jeszcze pytnie jak zrobic zeby swiatlo przebiegało na wylot przez jakiś obiekt ? tak jakby go wogóle nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 6 Październik 2009 Share Napisano 6 Październik 2009 dokładnie to samo, exclude obiektu przez który ma "przenikać" światło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urielkoba Napisano 6 Październik 2009 Autor Share Napisano 6 Październik 2009 dzieki za szybka odpowiedz mam jeszcze pytnie jak zrobic zeby swiatlo przebiegało na wylot przez jakiś obiekt ? tak jakby go wogóle nie było eh poprostu tak samo z excludem, juz wiem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się