urielkoba Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 hej chcę zrobić niebo używając sfery z teksturą mam problem bo jak wrzuce jakieś światło wewnątrz sceny to te światło rozświetla mi moją sferę(niebo) czyli poprostu chce zrobic materiał który bedzie wyglądał jak tekstura ale nie bedzie działało na niego światło ps. używam max;a 9
blinq Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 W parametrach światła klikasz Exclude i wybierasz obiekt nieba Pozdro
urielkoba Napisano 6 Październik 2009 Autor Napisano 6 Październik 2009 dzieki za szybka odpowiedz mam jeszcze pytnie jak zrobic zeby swiatlo przebiegało na wylot przez jakiś obiekt ? tak jakby go wogóle nie było
tweety Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 dokładnie to samo, exclude obiektu przez który ma "przenikać" światło.
urielkoba Napisano 6 Październik 2009 Autor Napisano 6 Październik 2009 dzieki za szybka odpowiedz mam jeszcze pytnie jak zrobic zeby swiatlo przebiegało na wylot przez jakiś obiekt ? tak jakby go wogóle nie było eh poprostu tak samo z excludem, juz wiem:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się