Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam !

Moim zdaniem zakończyłem już pracę nad tą sceną uczę się tworzyć grafikę 3D już ok 4 miesięcy co powiecie o tym ?39778164.jpg

scaled.php?server=16&filename=21401986.jpg&xsize=640&ysize=480

scaled.php?server=16&filename=17109928.jpg&xsize=640&ysize=480

scaled.php?server=17&filename=70403618.jpg&xsize=640&ysize=480

scaled.php?server=203&filename=37223488.jpg&xsize=640&ysize=480

scaled.php?server=23&filename=69997234.jpg&xsize=640&ysize=480

Edytowane przez NeYo
Zła nazwa wątku
  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Moim zdaniem zakończyłem już prac nad tą sceną

 

Tylko Twoim zdaniem. Wiele do poprawek: tak jak napisali poprzednicy:

 

proporcje (polataj po domu z linijką i wymierz wszystko)

materiały... są niepoprawne

oświetlenie tak samo.

 

pooglądaj prace zaawansowanych userów:

http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=100

 

i porównaj ze swoimi renderami.

 

Tłumaczenie się, że siedzisz w 3d tylko 4mce nikomu i niczemu nie służy. Lepiej posiedzieć kolejne 2 lata i wtedy coś uznać za skończone niż wychodzić z założenia, że póki co to co robię jest fajne.

Napisano

Widok za oknem jest nierealny (jakby z 4000 piętra) i powoduje uczucie że budynek jest krzywy, poduszki lewitują, a materiały i tekstury trudne do zaakceptowania. To jest chyba początek pracy.

  • Confused 1
Napisano (edytowane)

Dzięki wszystkim za pokazanie błędów . Mam pytanie Podał by mi ktoś gotowe materiały drewna . Albo przynajmniej powiedzcie jak stworzyć dobry materiał drewna . Co macie na myśli mówiąc że materiały są nie do przyjęcia ? Proszę o szczeguły dopiero się uczę i nie chcę popełniać tych samych błędów . A i z kąd wziąć dobre zdjęcia 360 .

 

Jak zmienić jednostki w 3ds max ?

 

//////////EDIT: łączenie podwójnego postu. proszę nie pisz post pod postem

Edytowane przez tweety
Napisano

Tekstur drewna trzeba szukać na stronach z darmowymi teksturami albo goggle images. Tekstury nie powinny być tak gęsto powtarzane i nie takie kontrastowe, bo nie widać kształtu materiałów. Najlepiej jakiś tutorial albo książka o teksturowaniu. Potrzebujesz przede wszystkim tekstury na color i bump, a ponadto przydałoby się dać teksturę na reflection/specular.

Napisano

Powiem ci tam. Zajmi się najpierw modelowaniem potem rendnerowanie.

Też zaczynałem grafikę tam samo wszystko zbudowane z boxów i myślałem ,że wszystko jest wspaniale i genialnie zrobione. Ale to forum zmieniło moje podejście.

Napisano
Przeczytałem już ale nie wiem jak zmienić tytuł jestem zwykłym użytkownikiem Więc chyba ja nie mogę tego zmienić

 

edycja pierwszego posta -> wyślij (zaawansowane) -> pole tytuł, zmień na poprawny i zapisz zmiany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności