Napisano 7 Październik 200915 l Witam ! Moim zdaniem zakończyłem już pracę nad tą sceną uczę się tworzyć grafikę 3D już ok 4 miesięcy co powiecie o tym ? Edytowane 9 Październik 200915 l przez NeYo Zła nazwa wątku
Napisano 7 Październik 200915 l łóżko wygląda jakby latało baaardzo słabe światło i materiały czym renderujesz?
Napisano 7 Październik 200915 l Materiały,proporcje,oświetlenie są do bani. Aaa i latające poduszki? Edytowane 7 Październik 200915 l przez latos
Napisano 7 Październik 200915 l Moim zdaniem zakończyłem już prac nad tą sceną Tylko Twoim zdaniem. Wiele do poprawek: tak jak napisali poprzednicy: proporcje (polataj po domu z linijką i wymierz wszystko) materiały... są niepoprawne oświetlenie tak samo. pooglądaj prace zaawansowanych userów: http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=100 i porównaj ze swoimi renderami. Tłumaczenie się, że siedzisz w 3d tylko 4mce nikomu i niczemu nie służy. Lepiej posiedzieć kolejne 2 lata i wtedy coś uznać za skończone niż wychodzić z założenia, że póki co to co robię jest fajne.
Napisano 7 Październik 200915 l Widok za oknem jest nierealny (jakby z 4000 piętra) i powoduje uczucie że budynek jest krzywy, poduszki lewitują, a materiały i tekstury trudne do zaakceptowania. To jest chyba początek pracy.
Napisano 7 Październik 200915 l Tweety nie napisałeś o nazwie wątku:) faktycznie, nie zauważyłem: NeYo: zapoznaj się proszę z zasadami tytułowania wątków i wprowadź poprawki: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=34619
Napisano 7 Październik 200915 l Autor Dzięki wszystkim za pokazanie błędów . Mam pytanie Podał by mi ktoś gotowe materiały drewna . Albo przynajmniej powiedzcie jak stworzyć dobry materiał drewna . Co macie na myśli mówiąc że materiały są nie do przyjęcia ? Proszę o szczeguły dopiero się uczę i nie chcę popełniać tych samych błędów . A i z kąd wziąć dobre zdjęcia 360 . Jak zmienić jednostki w 3ds max ? //////////EDIT: łączenie podwójnego postu. proszę nie pisz post pod postem Edytowane 7 Październik 200915 l przez tweety
Napisano 7 Październik 200915 l Tekstur drewna trzeba szukać na stronach z darmowymi teksturami albo goggle images. Tekstury nie powinny być tak gęsto powtarzane i nie takie kontrastowe, bo nie widać kształtu materiałów. Najlepiej jakiś tutorial albo książka o teksturowaniu. Potrzebujesz przede wszystkim tekstury na color i bump, a ponadto przydałoby się dać teksturę na reflection/specular.
Napisano 8 Październik 200915 l Autor Tak właśnie szukam czegoś takiego co byłoby color i chociaż bump
Napisano 8 Październik 200915 l NeYo: zapoznaj się proszę z zasadami tytułowania wątków i wprowadź poprawki: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=34619 drugi raz proszę, trzeci raz już nie zapytam.
Napisano 8 Październik 200915 l Autor Przeczytałem już ale nie wiem jak zmienić tytuł jestem zwykłym użytkownikiem Więc chyba ja nie mogę tego zmienić
Napisano 8 Październik 200915 l Powiem ci tam. Zajmi się najpierw modelowaniem potem rendnerowanie. Też zaczynałem grafikę tam samo wszystko zbudowane z boxów i myślałem ,że wszystko jest wspaniale i genialnie zrobione. Ale to forum zmieniło moje podejście.
Napisano 8 Październik 200915 l Przeczytałem już ale nie wiem jak zmienić tytuł jestem zwykłym użytkownikiem Więc chyba ja nie mogę tego zmienić edycja pierwszego posta -> wyślij (zaawansowane) -> pole tytuł, zmień na poprawny i zapisz zmiany.
Napisano 9 Październik 200915 l Autor Ok zmieniłem . Jeśli cię zdenerwowałem to sorry ale po prosu nie wiedziałem jak to zmienić .
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto