pixol2 Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Znowu zwracam sie o pomoc w sprawie nakladania textur i materialow na subtool'e. Nie udaje mi sie uzyskac efektu, gdzie drewno ma swoj kolor i texture, a filizanka swoja kolorystyke. Nawet jesli robie Load tool(ma juz zadane texture itp.), to po Append kolejny przedmiot,albo nie ma zadnej textury i materialu, albo jak jest nadany to wszystkie subtoole maja to samo. Prosze o pomoc-co robie zle? Z gory thnx.
mafida Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 W 3.1 nie można mieć różnych tekstur na subtoolach.Jak chcesz wyrenderowac w zbrushu użyj tekxture to color w zakładce Texture-przeniesiesz teksture na polypainting,oczywiście musisz być na wysokim subdivide żeby efekt był dobry.Żeby nadać różne materiały subtoolom -zaznacz że chcesz działać na kanale meteriału-kliknij M u góry między RGB a Zadd,teraz w menu color możesz wypełnić toola materiałem-fill object. Pozdr:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się