Skocz do zawartości

textury i material na subtool'ach-problem!


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Znowu zwracam sie o pomoc w sprawie nakladania textur i materialow na subtool'e. Nie udaje mi sie uzyskac efektu, gdzie drewno ma swoj kolor i texture, a filizanka swoja kolorystyke. Nawet jesli robie Load tool(ma juz zadane texture itp.), to po Append kolejny przedmiot,albo nie ma zadnej textury i materialu, albo jak jest nadany to wszystkie subtoole maja to samo.

Prosze o pomoc-co robie zle?

Z gory thnx.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

W 3.1 nie można mieć różnych tekstur na subtoolach.Jak chcesz wyrenderowac w zbrushu użyj tekxture to color w zakładce Texture-przeniesiesz teksture na polypainting,oczywiście musisz być na wysokim subdivide żeby efekt był dobry.Żeby nadać różne materiały subtoolom -zaznacz że chcesz działać na kanale meteriału-kliknij M u góry między RGB a Zadd,teraz w menu color możesz wypełnić toola materiałem-fill object.

 

Pozdr:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności