Skocz do zawartości

Co sądzicie o tych siatkach ???


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie. Mam wielką prośbe. Prosze o kmentarze siatki którą zrobiłem na obu zdjęciach. Dopiero zaczynam przygode z 3 D i chciałbym wiedzieć co musze poprawić, na co zwrócić uwage przy modelowaniu i tworzeniu siatki, czym różnie się high poly od low... I ogólnie za wszelkie uwagi będe bardzo wdzięczny. Dziękuje za uwage. Pozdrawiam. Tylko prosze się nie śmiać wiem że to tylko zderzak, ale jak narazie tyle zdążyłem zrobić, a za nim zaczne musze wiedzieć na co zwracać uwage, Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Low poly to modele o małej ilości polygonów (nisko zagęszczona siatka), używane np. w grach bo wymagają malej mocy obliczeniowej. Modelując zaczyna się od low poly żeby ograną "fason" obiektu. Chyba, ze ktoś jest hardkorem i od razu buduję gęsta siatkę :P

 

High poly to low poly po zagęszczeniu siatki, detalach, takich tam.

 

autor.th.jpg

 

 

PS:

czym różnie się high poly od low...

oj bracie, google Twoim przyjacielem :P

Napisano

Twoja technika zagęszczania siatki przy high poly nie przejdzie z tego względu, że każde ręczne dodanie podziału wymaga ręcznego ustawienia nowych punktów.. i mnożenie niedoskonałości. Efektem byłaby nieźle pofalowana siatka choć na pierwszy rzut oka może nie byłoby tego widać. Jednak szybki render z mapą odbić ukazałby jak rozległa jest masakra.

Bardzo częsty workflow przy high poly to najpierw przygotowanie low poly pod wygładzenie modyfikatorem turbo smooth a potem dalsza praca na wygładzonej matematycznie powierzchni. Spróbuj :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności