lisek8 Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Witam serdecznie. Mam wielką prośbe. Prosze o kmentarze siatki którą zrobiłem na obu zdjęciach. Dopiero zaczynam przygode z 3 D i chciałbym wiedzieć co musze poprawić, na co zwrócić uwage przy modelowaniu i tworzeniu siatki, czym różnie się high poly od low... I ogólnie za wszelkie uwagi będe bardzo wdzięczny. Dziękuje za uwage. Pozdrawiam. Tylko prosze się nie śmiać wiem że to tylko zderzak, ale jak narazie tyle zdążyłem zrobić, a za nim zaczne musze wiedzieć na co zwracać uwage, Pozdrawiam
cojots Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Low poly to modele o małej ilości polygonów (nisko zagęszczona siatka), używane np. w grach bo wymagają malej mocy obliczeniowej. Modelując zaczyna się od low poly żeby ograną "fason" obiektu. Chyba, ze ktoś jest hardkorem i od razu buduję gęsta siatkę :P High poly to low poly po zagęszczeniu siatki, detalach, takich tam. PS: czym różnie się high poly od low... oj bracie, google Twoim przyjacielem :P
Kris_R Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Twoja technika zagęszczania siatki przy high poly nie przejdzie z tego względu, że każde ręczne dodanie podziału wymaga ręcznego ustawienia nowych punktów.. i mnożenie niedoskonałości. Efektem byłaby nieźle pofalowana siatka choć na pierwszy rzut oka może nie byłoby tego widać. Jednak szybki render z mapą odbić ukazałby jak rozległa jest masakra. Bardzo częsty workflow przy high poly to najpierw przygotowanie low poly pod wygładzenie modyfikatorem turbo smooth a potem dalsza praca na wygładzonej matematycznie powierzchni. Spróbuj :)
Rekomendowane odpowiedzi