lisek8 Napisano 10 Październik 2009 Share Napisano 10 Październik 2009 Witam serdecznie. Mam wielką prośbe. Prosze o kmentarze siatki którą zrobiłem na obu zdjęciach. Dopiero zaczynam przygode z 3 D i chciałbym wiedzieć co musze poprawić, na co zwrócić uwage przy modelowaniu i tworzeniu siatki, czym różnie się high poly od low... I ogólnie za wszelkie uwagi będe bardzo wdzięczny. Dziękuje za uwage. Pozdrawiam. Tylko prosze się nie śmiać wiem że to tylko zderzak, ale jak narazie tyle zdążyłem zrobić, a za nim zaczne musze wiedzieć na co zwracać uwage, Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cojots Napisano 10 Październik 2009 Share Napisano 10 Październik 2009 Low poly to modele o małej ilości polygonów (nisko zagęszczona siatka), używane np. w grach bo wymagają malej mocy obliczeniowej. Modelując zaczyna się od low poly żeby ograną "fason" obiektu. Chyba, ze ktoś jest hardkorem i od razu buduję gęsta siatkę :P High poly to low poly po zagęszczeniu siatki, detalach, takich tam. PS: czym różnie się high poly od low... oj bracie, google Twoim przyjacielem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 10 Październik 2009 Share Napisano 10 Październik 2009 Twoja technika zagęszczania siatki przy high poly nie przejdzie z tego względu, że każde ręczne dodanie podziału wymaga ręcznego ustawienia nowych punktów.. i mnożenie niedoskonałości. Efektem byłaby nieźle pofalowana siatka choć na pierwszy rzut oka może nie byłoby tego widać. Jednak szybki render z mapą odbić ukazałby jak rozległa jest masakra. Bardzo częsty workflow przy high poly to najpierw przygotowanie low poly pod wygładzenie modyfikatorem turbo smooth a potem dalsza praca na wygładzonej matematycznie powierzchni. Spróbuj :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi