Napisano 11 Kwiecień 200421 l Wie ktos może (a napewno tak ;]) jak połączyć dwa wierzchołki, należące do tego samego obiektu. Ps. drugi wierzchołek jest całkowicie oddzielony od bryły, nie styka się niczym.
Napisano 11 Kwiecień 200421 l Uzyj opcji \"Weld\" albo \"Target weld\" obie sa w zakladce modyfikacji obiektu Pozdrawiam
Napisano 11 Kwiecień 200421 l Autor Thx, niby jest lepiej, ale po użyciu tej opcji usuwa jeden vertex i polygon sie trochę powiększa. Fakt że moąna go później pociąć, ale czy nie dało by się inaczej??
Napisano 11 Kwiecień 200421 l nie wiem w sumie o co Ci chodzi , ale jak robisz to w editable mesh to powinienes uwazac zeby nie laczyc wieszcholkow nalezacych do zamknietych polygonow(najlepiej rob w editable poly , tam takie walki nie przechodza)
Napisano 12 Kwiecień 200421 l Myslalem ze wlasnie o taki efekt Ci chodzi ( tzn ze chcesz aby po polaczeniu zostal tylko jeden vertex) Jezeli chodzi Ci o polaczenie ich krawedzia to wchodzisz w \"edge\" i \"create\" I nie zabardzo rozumiem z tym powiekszajacym sie polygonem, najlepiej wrzuc jakies screeny, jestem wzrokowcem, moze wtedy cos wymysle Pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto