Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wie ktos może (a napewno tak ;]) jak połączyć dwa wierzchołki, należące do tego samego obiektu. Ps. drugi wierzchołek jest całkowicie oddzielony od bryły, nie styka się niczym.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Uzyj opcji \"Weld\" albo \"Target weld\" obie sa w zakladce modyfikacji obiektu

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Thx, niby jest lepiej, ale po użyciu tej opcji usuwa jeden vertex i polygon sie trochę powiększa. Fakt że moąna go później pociąć, ale czy nie dało by się inaczej??

Napisano

nie wiem w sumie o co Ci chodzi , ale jak robisz to w editable mesh to powinienes uwazac zeby nie laczyc wieszcholkow nalezacych do zamknietych polygonow(najlepiej rob w editable poly , tam takie walki nie przechodza)

Napisano

Myslalem ze wlasnie o taki efekt Ci chodzi ( tzn ze chcesz aby po polaczeniu zostal tylko jeden vertex) Jezeli chodzi Ci o polaczenie ich krawedzia to wchodzisz w \"edge\" i \"create\"

I nie zabardzo rozumiem z tym powiekszajacym sie polygonem, najlepiej wrzuc jakies screeny, jestem wzrokowcem, moze wtedy cos wymysle

 

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności