dynio Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 Witam .Mam tutaj taką oto motorolkę ... wystawiłem ją nie z powodu samego modelu , ale z powodu sceny i oświetlenia. Chce abyście wyrazili swoje opinie na temat związany tylko z oświetleniem, gdyż to ostatnio sprawia mi największą trudność, a tutoriali do mental ray\'a jest jak na lekarstwo ;]. Do stworzenia tego użyłem Maxa 6 i Mental Ray\'a.
dynio Napisano 11 Kwiecień 2004 Autor Napisano 11 Kwiecień 2004 A tak na marginesie to może mnie nie być do jutra więc ,odpowiem na posty dopiero jutro wieczorkiem.Pozdrawiam
mkk3a Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 no troche zbyt niebiesko jak dla mnie, wygląda jak oświetlone mocnym UV poza tym bump-mapping na deskach wskazuje że oswietlenie jest z prawej z strony, a ono jest chyba z lewej
dynio Napisano 11 Kwiecień 2004 Autor Napisano 11 Kwiecień 2004 ta tekstura nie ma bumpa , jest płaska;] , więc to co widzisz to nie cień utworzony przez światło .
dynio Napisano 12 Kwiecień 2004 Autor Napisano 12 Kwiecień 2004 szkoda ,że tylko na temat tekstury macie najwięcej do powiedzenia :/ ... ale jakoś to przeżyję w końcu człowiek z Bieszczad musi być twardy :P
Rascal Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 Modeling wydaje sie byc prawidlowy, jednak cos chyba nie tak z proporcjami jesli chodzi o grubosc, pozatym zbyt mala ilosc detali jak na telefon, brak ladowania w tylnej czesci. Co do matrycy LCD wyglada jak przyklejona naklejka, takie obiekt staraj sie przedstawiac na bardziej metalowym podlozu a nie deskach. Calosc wyglada bardziej jak imitacja telfonu.
dynio Napisano 13 Kwiecień 2004 Autor Napisano 13 Kwiecień 2004 Gwarantuję Ci ,że proporcje są są dobre , jeśli chodzi o telefon ... a tak na marginesie nie czytałeś tego co napisałem :/ ... przecież nie chodziło mi o model tylko o oświetlenie i scenę ... co do desek się zgadzam , ale do reszty nie bardzo .
dynio Napisano 14 Kwiecień 2004 Autor Napisano 14 Kwiecień 2004 Witam ponownie ... widzę ,że mało kto chce mi powiedzieć jak to wygląda , a ja konsekwentnie umieszczę następny render ;] ... aż wreszcie komuś może się spodoba oświetlenie !
zipper Napisano 14 Kwiecień 2004 Napisano 14 Kwiecień 2004 haha spora ta motorolla ;) pamietam z czasow podstawowki taki parkiet na sali gimnastycznej ... ;) wymiary jednej kostki parkietu to jakies conajmniej 50X50 cm ;) \"proporcje ;) ?? co do oswietlenia to jak na moje oko lepiej ... gdyby obiekt mial wiecej detali ... latwiej by bylo powiedziec wiecej o swietle ... np cienie od przyciskow ... jakis ladny reflex na LCD ... umm ... mogloby byc naprawde ladnie ... no i oczywiscie troszeczke mniejsza jest w rzeczywistosci ta motorollniczka ... w stosunku do parkietu oczywiscie ;) jej ... kolejny edit postu ... to chyba u mnie nawyk ... zapomnialem powiedziec slowa o cieniach ... nie wiem co to ... drzwi?, okno?, dziorka od klucza? :P (proporcje) ale cien od tego ... jest mocno wyrazny ... (malo rozmyty) natomiast od samego telefonu ... zupelnie rozmyty ... nie widzialem takiej rozbieznosci cieni w rzeczywistosci ... nawet teraz ...cien od moich puchatych wloskow na biorku jest zaledwie troche bardziej rozmyty niz od kubka z kawa :) pozdrawiam
Marcin Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 scenka conajmniej marna...... :( ....ale sie nieprzejmuj......co do cienia zgadzam sie z poprzednikiem ze jest on trocheza maly......stosunkowo za maly(chyba chciales zeby byl widoczny) bo co taki promien zuca swiatlo z latarki.....? a co do modelu to te przyciski mie raza....jakbys caly telefon przeskalowal w osi Y ......za doze odstepy pomiedzy przyciskami.....(a na koniec to trzeba jakies GI tutaj walnac i DOF i moze niedorobienia sie zamaza :):) ......keep working..moze cos z tego bedzie ale watpie........
Marcin Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 bo ten DOF jest za maly.....w tej scenie niema nic wiecej do pokazania wiec walnij wiekszy.......tylko walnij DOF z kamery (ten w ustawieniach kamery)bo ten z effects jest mierny.........
Kris_R Napisano 15 Kwiecień 2004 Napisano 15 Kwiecień 2004 Swiatło w drugim rednerze o niebo lepsze... w piewszym było takie mleko że głowa boli. Zabrakło rozpiętości tonalenej od bieli do czerni, kontrastu. W dugim to się poprawiło, ale nie jestem pewien co do tych ciemnych obszarów... szkoda że nie są cieplejsze i trochę bardziej rozświetlone (ekspozycja)... wyglądałoby to prawdziwiej i bardziej przekonywująco.
dynio Napisano 16 Kwiecień 2004 Autor Napisano 16 Kwiecień 2004 Przyjąłem wszystkie uwagi na temat mojej pracy i postaram się poprawić to wszystko o czym wspomnieliście ,żeby osiągnąć zadowalający efekt. ezx88 =>a czym że jest tel. komórkowy jak nie zabawką dla dzieci :P :] Dzięki Kris za pozytywny post na temat mojej pracy i poprawię to światło na następny raz. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się