KLIK Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 (edytowane) Witam Wrzucam łazienke przy której ostatnio pracowałem. Chciałbym usłyszeć jakies podpowiedzi co można zrobić zeby to lepiej wygladało, raczej chodzi mi o model czy ustawienia świateł i kamery niż o design. Póki co własnie z setupem mam problemy. renderer to Vray sp2 dziękuje za jakiekolwiek uwagi Edytowane 13 Październik 2009 przez KLIK
Gość Gosc Napisano 12 Październik 2009 Napisano 12 Październik 2009 wyglada calkiem niezle. denerwuja mnie plamy na suficie, podbij troche HSPherical Subdivisions w IRR i te rozswietlenia na suficie... hmmm cos trzeba z nimi zrobic, na poczatek zmien im odcien, swietlowki i halogeny nie sa takie cieple cala armatura ocynkowana wyglada nienaturalnie, za malo odbija jak na tak jasne pomieszczenie woda w wannie jest za niebieska, nasza woda "polska" ma odcien lekko zielonkawy :D no chyba ze ktos nalal wody z basenu z wybielaczem .. to tylko uwagi, nie chce sie czepiac bo wyglada swietnie dla mnie 5*
bbandi Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 Gratulacje, bardzo fajnie to wygląda nie bedę krytykował bo się za bardzo nie znam na wnętrzach, oceniam po ogóle i podoba mi się szczególnie pierwszy render.
Arrius Napisano 13 Październik 2009 Napisano 13 Październik 2009 Uffff KLIK...nie wiem od czego zacząć.hehe. Ogólnie nie jest źle...widać, że chodziło o łazienkę ;). Zbyt dynamiczna kamera przez co obrazek jest rozciągnięty? Gdyby nie to, że zaraz obaj musimy lecieć na wykłady napisałbym więcej... :D
KLIK Napisano 13 Październik 2009 Autor Napisano 13 Październik 2009 Dziękuje Panowie za komentarze. tjviking - faktycznie podnioslem HSPherical Subdivisions z 50 do 60 i jest lepiej - efekt wrzucam, z tą armaturą też cos zrobie jeszcze bbandi - dzieki:) Arrius - ktoś jeszcze sobie pomyśli, że mieszkamy razem i rozmawiamy przez forum - a to byłoby dziwne ;) Liczę na jakies podpowiedzi jeszcze, nawet jeśli nie bede tu za wiele zmieniał to na pewno przydadza sie na przyszlość. Wrzucam też ustawienia, staram sie z czasem poznawac opcje, ale podejrzewam, że mam tam spory bałagan i jeśli macie jakies sugestie na zmiane to prosze o podpowiedzi - szczególnie fajnie byłoby zaoszczedzic troche czasu rendera bo komp narazie niemocny(c2d 2,2 4gb ram) albo może polepszyc jakość. Ma ktoś może pomysł na wode z takiej deszczownicy/ prysznica?
Camel Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 (edytowane) adaptive subdivision? Zastąpiłbyś go adaptive DMC, vRay: DMC Sampler - spróbuj strzelić tak: amount 0,8 ; noise threshold coś tak na 0,005-0,009 (większa wartość-szybciej, ale gorzej). Z kolei Irradiance map ustawiłbyś na jakimś presecie; light cache ustawiasz zależnie od rozdzielczości, a w jakiej renderujesz? to powiedziałbym ci jaka byłaby najwłaściwsza, szkoda czasu na nadliczanie LC, trzeba optymalnie. Zauważyłem że masz 2rdzeniowy procesor, skoro liczba passów LC wynosi 2. (właśnie,liczysz na core 2 duo) Interpolation samples najczęściej ustawiam (nie wciskam na siłę, odnośnie wszelkich ustawień v-raya jakie proponuję, może ktoś ma inną propozycję) jako połowę wartośći HSphere subvdivs, ale z powodu zauważalnych plam należałoby lekko podbić HSphere. Ale cóż, trochę mi się wydaje że shading jest ładny :) Co do świateł, w ostatnim ujęci te z opraw sufitowych (chyba wstawiłeś IES czy typu spot) są lekko ziarniste, nie spodobało mi się to :p Światło i cała scena jest bardzo, bardzo przyjemne, piątka, wspaniały dizajn, choć lekko pustostanowy, jednak żywy, hę! :D Czepnę się ręcznika bo nie widzę jego geometrycznej nierówności, jest ciut sztuczny, no i inne modele np. wanna.. skromny modeling, ale szczerze, to fajna praca, godna pochwały! Edytowane 14 Październik 2009 przez Camel
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się