Napisano 12 Październik 200915 l Witam Wrzucam łazienke przy której ostatnio pracowałem. Chciałbym usłyszeć jakies podpowiedzi co można zrobić zeby to lepiej wygladało, raczej chodzi mi o model czy ustawienia świateł i kamery niż o design. Póki co własnie z setupem mam problemy. renderer to Vray sp2 dziękuje za jakiekolwiek uwagi Edytowane 13 Październik 200915 l przez KLIK
Napisano 12 Październik 200915 l wyglada calkiem niezle. denerwuja mnie plamy na suficie, podbij troche HSPherical Subdivisions w IRR i te rozswietlenia na suficie... hmmm cos trzeba z nimi zrobic, na poczatek zmien im odcien, swietlowki i halogeny nie sa takie cieple cala armatura ocynkowana wyglada nienaturalnie, za malo odbija jak na tak jasne pomieszczenie woda w wannie jest za niebieska, nasza woda "polska" ma odcien lekko zielonkawy :D no chyba ze ktos nalal wody z basenu z wybielaczem .. to tylko uwagi, nie chce sie czepiac bo wyglada swietnie dla mnie 5*
Napisano 13 Październik 200915 l Gratulacje, bardzo fajnie to wygląda nie bedę krytykował bo się za bardzo nie znam na wnętrzach, oceniam po ogóle i podoba mi się szczególnie pierwszy render.
Napisano 13 Październik 200915 l Uffff KLIK...nie wiem od czego zacząć.hehe. Ogólnie nie jest źle...widać, że chodziło o łazienkę ;). Zbyt dynamiczna kamera przez co obrazek jest rozciągnięty? Gdyby nie to, że zaraz obaj musimy lecieć na wykłady napisałbym więcej... :D
Napisano 13 Październik 200915 l Autor Dziękuje Panowie za komentarze. tjviking - faktycznie podnioslem HSPherical Subdivisions z 50 do 60 i jest lepiej - efekt wrzucam, z tą armaturą też cos zrobie jeszcze bbandi - dzieki:) Arrius - ktoś jeszcze sobie pomyśli, że mieszkamy razem i rozmawiamy przez forum - a to byłoby dziwne ;) Liczę na jakies podpowiedzi jeszcze, nawet jeśli nie bede tu za wiele zmieniał to na pewno przydadza sie na przyszlość. Wrzucam też ustawienia, staram sie z czasem poznawac opcje, ale podejrzewam, że mam tam spory bałagan i jeśli macie jakies sugestie na zmiane to prosze o podpowiedzi - szczególnie fajnie byłoby zaoszczedzic troche czasu rendera bo komp narazie niemocny(c2d 2,2 4gb ram) albo może polepszyc jakość. Ma ktoś może pomysł na wode z takiej deszczownicy/ prysznica?
Napisano 14 Październik 200915 l adaptive subdivision? Zastąpiłbyś go adaptive DMC, vRay: DMC Sampler - spróbuj strzelić tak: amount 0,8 ; noise threshold coś tak na 0,005-0,009 (większa wartość-szybciej, ale gorzej). Z kolei Irradiance map ustawiłbyś na jakimś presecie; light cache ustawiasz zależnie od rozdzielczości, a w jakiej renderujesz? to powiedziałbym ci jaka byłaby najwłaściwsza, szkoda czasu na nadliczanie LC, trzeba optymalnie. Zauważyłem że masz 2rdzeniowy procesor, skoro liczba passów LC wynosi 2. (właśnie,liczysz na core 2 duo) Interpolation samples najczęściej ustawiam (nie wciskam na siłę, odnośnie wszelkich ustawień v-raya jakie proponuję, może ktoś ma inną propozycję) jako połowę wartośći HSphere subvdivs, ale z powodu zauważalnych plam należałoby lekko podbić HSphere. Ale cóż, trochę mi się wydaje że shading jest ładny :) Co do świateł, w ostatnim ujęci te z opraw sufitowych (chyba wstawiłeś IES czy typu spot) są lekko ziarniste, nie spodobało mi się to :p Światło i cała scena jest bardzo, bardzo przyjemne, piątka, wspaniały dizajn, choć lekko pustostanowy, jednak żywy, hę! :D Czepnę się ręcznika bo nie widzę jego geometrycznej nierówności, jest ciut sztuczny, no i inne modele np. wanna.. skromny modeling, ale szczerze, to fajna praca, godna pochwały! Edytowane 14 Październik 200915 l przez Camel
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto