Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Wrzucam łazienke przy której ostatnio pracowałem. Chciałbym usłyszeć jakies podpowiedzi co można zrobić zeby to lepiej wygladało, raczej chodzi mi o model czy ustawienia świateł i kamery niż o design. Póki co własnie z setupem mam problemy.

 

renderer to Vray sp2

dziękuje za jakiekolwiek uwagi

 

 

 

 

bathroom01fog.jpg

bathroom02.jpg

bathroom031000.jpg

Edytowane przez KLIK

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 13,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wyglada calkiem niezle. denerwuja mnie plamy na suficie, podbij troche HSPherical Subdivisions w IRR

 

i te rozswietlenia na suficie... hmmm cos trzeba z nimi zrobic, na poczatek zmien im odcien, swietlowki i halogeny nie sa takie cieple

 

cala armatura ocynkowana wyglada nienaturalnie, za malo odbija jak na tak jasne pomieszczenie

 

woda w wannie jest za niebieska, nasza woda "polska" ma odcien lekko zielonkawy :D

no chyba ze ktos nalal wody z basenu z wybielaczem

 

.. to tylko uwagi, nie chce sie czepiac bo wyglada swietnie

dla mnie 5*

Napisano

Gratulacje, bardzo fajnie to wygląda nie bedę krytykował bo się za bardzo nie znam na wnętrzach, oceniam po ogóle i podoba mi się szczególnie pierwszy render.

Napisano

Uffff KLIK...nie wiem od czego zacząć.hehe. Ogólnie nie jest źle...widać, że chodziło o łazienkę ;). Zbyt dynamiczna kamera przez co obrazek jest rozciągnięty? Gdyby nie to, że zaraz obaj musimy lecieć na wykłady napisałbym więcej... :D

Napisano
  • Autor

Dziękuje Panowie za komentarze.

tjviking - faktycznie podnioslem HSPherical Subdivisions z 50 do 60 i jest lepiej - efekt wrzucam, z tą armaturą też cos zrobie jeszcze

bbandi - dzieki:)

Arrius - ktoś jeszcze sobie pomyśli, że mieszkamy razem i rozmawiamy przez forum - a to byłoby dziwne ;)

 

Liczę na jakies podpowiedzi jeszcze, nawet jeśli nie bede tu za wiele zmieniał to na pewno przydadza sie na przyszlość. Wrzucam też ustawienia, staram sie z czasem poznawac opcje, ale podejrzewam, że mam tam spory bałagan i jeśli macie jakies sugestie na zmiane to prosze o podpowiedzi - szczególnie fajnie byłoby zaoszczedzic troche czasu rendera bo komp narazie niemocny(c2d 2,2 4gb ram) albo może polepszyc jakość.

 

Ma ktoś może pomysł na wode z takiej deszczownicy/ prysznica?

 

58190039.jpg

46950402.jpg

26144331.jpg

69640707.jpg

Napisano

adaptive subdivision? Zastąpiłbyś go adaptive DMC, vRay: DMC Sampler - spróbuj strzelić tak: amount 0,8 ; noise threshold coś tak na 0,005-0,009 (większa wartość-szybciej, ale gorzej). Z kolei Irradiance map ustawiłbyś na jakimś presecie;

light cache ustawiasz zależnie od rozdzielczości, a w jakiej renderujesz? to powiedziałbym ci jaka byłaby najwłaściwsza, szkoda czasu na nadliczanie LC, trzeba optymalnie. Zauważyłem że masz 2rdzeniowy procesor, skoro liczba passów LC wynosi 2. (właśnie,liczysz na core 2 duo) Interpolation samples najczęściej ustawiam (nie wciskam na siłę, odnośnie wszelkich ustawień v-raya jakie proponuję, może ktoś ma inną propozycję) jako połowę wartośći HSphere subvdivs, ale z powodu zauważalnych plam należałoby lekko podbić HSphere. Ale cóż, trochę mi się wydaje że shading jest ładny :)

 

Co do świateł, w ostatnim ujęci te z opraw sufitowych (chyba wstawiłeś IES czy typu spot) są lekko ziarniste, nie spodobało mi się to :p

Światło i cała scena jest bardzo, bardzo przyjemne, piątka, wspaniały dizajn, choć lekko pustostanowy, jednak żywy, hę! :D

 

Czepnę się ręcznika bo nie widzę jego geometrycznej nierówności, jest ciut sztuczny, no i inne modele np. wanna.. skromny modeling, ale szczerze, to fajna praca, godna pochwały!

Edytowane przez Camel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności