ti-tech Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 Witam. Ogólnie nie robie animacji - ale przegladam forum i widze ze robi sie tego coraz wiecej, wiec postanowilem sprobowac swoich sil i zrobilem D91:-) Czekam na uwagi Pozdrawiam
claude Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 nie znam się na animacji ale sympatyczne jak na pierwszy raz jest nieźle
Gość Gosc Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 zainwestuj w Motion Blur.... bo ten interlace... masakruje caly efekt
Kroopson Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 Przede wszystkim zainwestuj w oświetlenie. O timingu itp nie ma na razie co mówić bo to początki są. Pozdrówa
marcin_fra Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 fajnie to wyglada. piszesz ze to pierwsza animacja, a tam w profilu masz juz chyba kilka na swoim koncie.
ti-tech Napisano 14 Październik 2009 Autor Napisano 14 Październik 2009 zainwestuj w Motion Blur.... bo ten interlace... masakruje caly efekt Nie do konca wiem o co chodzi... co ma dac ten Motion Blur.... ? jezeli chodzi o swiatlo to scena nie byla renderowana w Vray'u bo czasu brakuje - rendering calej animacji trwal 8min - tylko ja jeszcze na chwilke do AE wrzucilem i cos tam podkrecilem. W sumie to chodzilo mi glównie o timeing:-) Pierwsza animacja - mialem na mysli cos co ma poczatek i koniec - te w profilu sa poprostu jakimis testami - a tutaj byl juz jakis plan:-) Pozdro i dzieki za odzew
Gość Gosc Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 Nie do konca wiem o co chodzi... co ma dac ten Motion Blur.... ? a co dal ci interlace? poza rozwarstwionym obrazem? motion blur integruje obraz w dziedzinie czasu, powoduje ze obiekt widac w roznych pozycjach zaleznie od ekspozycji, dzieki czemu animacja wyglada naturalnie nawet przy duzych predkosciach obiektow i skokach w animacji