Napisano 14 Październik 200915 l witam! Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak zrobić coś takiego jak na zdjęciu? Chodzi mi o fałdy bo sama bryła nie jest trudna. mam na to dwa pomysł, ale zanim zaczne się bawić chciałbym jeszcze poznać wasze zdanie. 1) reactor (którego nie znam): reakcja materiału na "wystrzelona guziki" 2)Model prostej formy bez fałd, zagęszczenie siatki, a potem "smooth select" z painting selection region i zykła edycja zaznaczenia
Napisano 15 Październik 200915 l http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/sofamodeling/sofa_modeling.html Proszę cię bardzo. Tam masz takie coś, a dodatkowe fałdy możesz wysculptować nawet w maxie przez sculpt geometry tool. względnie soft selection i poprzesuwać ręcznie.
Napisano 15 Październik 200915 l spróbuj tego http://cg.tutsplus.com/tutorials/3d-art/model-a-stylish-eames-lounge-chair-in-3ds-max/
Napisano 15 Październik 200915 l Autor http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/sofamodeling/sofa_modeling.html Proszę cię bardzo. Tam masz takie coś, a dodatkowe fałdy możesz wysculptować nawet w maxie przez sculpt geometry tool. względnie soft selection i poprzesuwać ręcznie. to znalazłem, ale wgłebienia są bez fałd. Fałdy interesują mnie dlatego że jeszcze nie robiłem nic podobnego i chce zrozumieć idee takiego modelowania. Co do drugiego tutorialu to WOW!! Widze że poważnie w temacie siedzicie i od razu wiadomo o co chodzi :] pozdrowka!