AirMax Napisano 17 Październik 2009 Napisano 17 Październik 2009 Witam Postanowiłem wczoraj odświerzyć stary projekt i dodać DGS material na podłodze by uzyskać rozmyte odbicie. Pierwsze kilka renderów wyszło OK, ale dziś wychodzi mi coś takiego jak na załączniku. Próbowałem chyba wszystkiego, renderowałem scene z jednym światłem na minimalnych ustawieniach bo myślałem , że scena jest prześwietlona, wyłączyłem generate i recieve Gl, skalowałem całą scene, renderowałem też ze światłem omni i nic. Czy to przez DGS? mam tam shiny ustawione na 5 a glossy na ciemno szary. Co to może być? Dzięki za pomoc
gientekwl Napisano 18 Październik 2009 Napisano 18 Październik 2009 Używasz ekspozycji kontroli ? jakiej kolwiek ?
AirMax Napisano 18 Październik 2009 Autor Napisano 18 Październik 2009 użyłem logarithmic i phptographic exposure control i oto co wyszło :)
gientekwl Napisano 18 Październik 2009 Napisano 18 Październik 2009 Przyczyn może być 100. Wrzuć scene na serw, postaram się pomóc.
radekD Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 1- scene masz porzeswietlona, te czarne kropy to blad fotonow, pojawia sie gdy np fotony padaja na nie lub zlezmapowana powierzchnie a generują je obiekty które odbijają refleksy, trzeba je zmapować np UVW w wielu przypadkach zalatwia sprawe pozdr zeby to sprawdzic na poczatek do override material wrzuc cokolwiek standard material bez żadnych map i sprawdz co wyjdzie albo zaznacz wszystkie obiekty i wrzuc mapowanie np uvw pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się