Skocz do zawartości

Biały render z czarnymi plamami


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Postanowiłem wczoraj odświerzyć stary projekt i dodać DGS material na podłodze by uzyskać rozmyte odbicie. Pierwsze kilka renderów wyszło OK, ale dziś wychodzi mi coś takiego jak na załączniku. Próbowałem chyba wszystkiego, renderowałem scene z jednym światłem na minimalnych ustawieniach bo myślałem , że scena jest prześwietlona, wyłączyłem generate i recieve Gl, skalowałem całą scene, renderowałem też ze światłem omni i nic. Czy to przez DGS? mam tam shiny ustawione na 5 a glossy na ciemno szary. Co to może być?

Dzięki za pomoc

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

1- scene masz porzeswietlona, te czarne kropy to blad fotonow, pojawia sie gdy np fotony padaja na nie lub zlezmapowana powierzchnie a generują je obiekty które odbijają refleksy, trzeba je zmapować np UVW w wielu przypadkach zalatwia sprawe pozdr

zeby to sprawdzic na poczatek do override material wrzuc cokolwiek standard material bez żadnych map i sprawdz co wyjdzie albo zaznacz wszystkie obiekty i wrzuc mapowanie np uvw

pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności