Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pokaz niewyrenderowana siatkę obiektu to bedzie mozna powiedziec, prawie na pewno tam sie pomysliłes :)

 

I postaraj sie nei pisac 3 wątkow zeby podac 3 linki, mozesz to wszystko zrobic w 1.

 

 

Napisano

Po1. masz opcje edit i jezleli czegos zapomniales dodac w poscie to mozesz go z jej pomocą zmodyfikowac.

Po2. Zmien temat wątku z plizz help na cos bardziej konkretnego na przyklad - problem z siatką, bo skad ludzie mająwiedziec o co ci chodzi.

Po3. Dałes za gęstą siatkę w miejscu gdzie od głownej bryły odchodzi mniejsza, pewnie jescze odksztalcales ją stąd ten efekt. Zrób boxa conwertuj do poly, podziel boczne sciankina pół i extruduj - to da ci ogólny zarys bryły. daj meshsmootha, jezeli bryła będzie zbyt obła daj opcję chamfer na krawędziach ktore chcesz zaostrzyc. powinno wtedy byc ok.

Napisano
  • Autor

ok wyglada duzo lepiej wielkie dzieki.

Mam jeszcze tylko jeden mały problemik

robie to z boxa pierm extruduje.

Potem jeszczo to musze wygiąc tyle że:

bend czasem mi wygina według osi jakoś dziwnie jak nad tym panować??

Jak wyginam jeden obiekt to wygina mi tak jak ja chcę.

Ale jak wezmęgrupę obiektów to wygina to w inno stronke

Dzienksy wielkie pozdro

 

Napisano

no ...

jak sie robi w edit poly to dobrze jest miec podtawową low poly bryłe - dodajesz modyfikator meshsmooth i możesz podglądać ; końcowy ; efekt - jak masz takie niby błędy to łatwo je ..... ze smoothować (:

( mniejsza gęstość siatki)- po co tyle?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności