jumpingboy Napisano 24 Październik 2009 Share Napisano 24 Październik 2009 Witam. Tym razem mam pytanie jak połączyć obiekty emiterowane (particle) z krzywą Curve i się po niej poruszały ?? Pracuje na blender 2.49b:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian2608 Napisano 24 Październik 2009 Share Napisano 24 Październik 2009 Jest kilka sposobów, najbardziej powszechny to follow path. Czyli zaznaczasz najpierw swoje emitery następnie krzywą, CTRL+P i z listy wybierasz "follow path". Prędkość kontrolujesz krzywą time (okno IPO ,zmieniasz tryb z object na path) i to tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jumpingboy Napisano 24 Październik 2009 Autor Share Napisano 24 Październik 2009 Tylko jak zrobić żeby się sam Emiter nie przesuwał ? Tylko w tym wypadku liści dążyły po Curvie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 24 Październik 2009 Share Napisano 24 Październik 2009 W physics button (kilka razy kliknij F7) nadajesz krzywej Curve Guide. Potem wystarczy zbakować partykle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jumpingboy Napisano 24 Październik 2009 Autor Share Napisano 24 Październik 2009 Tak właśnie o to mi chodziło :) Dzięki bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się