Napisano 24 Październik 200915 l Witam. Tym razem mam pytanie jak połączyć obiekty emiterowane (particle) z krzywą Curve i się po niej poruszały ?? Pracuje na blender 2.49b:D
Napisano 24 Październik 200915 l Jest kilka sposobów, najbardziej powszechny to follow path. Czyli zaznaczasz najpierw swoje emitery następnie krzywą, CTRL+P i z listy wybierasz "follow path". Prędkość kontrolujesz krzywą time (okno IPO ,zmieniasz tryb z object na path) i to tyle.
Napisano 24 Październik 200915 l Autor Tylko jak zrobić żeby się sam Emiter nie przesuwał ? Tylko w tym wypadku liści dążyły po Curvie
Napisano 24 Październik 200915 l W physics button (kilka razy kliknij F7) nadajesz krzywej Curve Guide. Potem wystarczy zbakować partykle.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto