Bhaal Napisano 25 Październik 2009 Napisano 25 Październik 2009 hejka czy ma ktoś jakieś tutki albo bardziej przejrzyste opisy (praktyczne) opcji w zakładce Advanced Twist Controls (ikHandle --> IK Solver Attributes --> Advanced Twist Controls)? z góry dzięki za info :) pozdr
Bhaal Napisano 28 Październik 2009 Autor Napisano 28 Październik 2009 nikt nie wie do czego to służy ani jak używać?:)
Kroopson Napisano 28 Październik 2009 Napisano 28 Październik 2009 do skręcania łańcuchów jointów. W zależności od tego czego potrzebujesz możesz sobie ustawić start/end twist na world, na jakiś stały wektor do którego łańcuch będzie się skręcał lub do obiektów. Zwykle używa się ostatniej opcji, ustawiasz sobie locatory i podajesz ich nazwy w polach start end twist. Poeksperymentuj trochu.
Bhaal Napisano 28 Październik 2009 Autor Napisano 28 Październik 2009 ok, dzięki za odpowiedź :) popatrzę na to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się