Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam problem zrobiłem sobie stickman'a z bonesami wszystko ładnie i chciałbym go wrzucić do przygotowanej już scenki z budynkami, itp. Dopiero 3 dni użytkuje 3ds maxa, więc proszę o pomoc. Gdy exportuje wyskakuje mi to poniżej. Co potrzebuję?

The plug-in does not support the geometry type of the following objects. They will be converted to a Triangle mesh. Morph and skin deformations may be lost:

-Bone01

-Bone02

-Bone03

-Bone04

-Bone05

-Bone06

-Bone07

-Bone08

-Bone09

-Bone10

-Bone11

-Bone12

-Bone13

-Bone14

-Bone15

 

Screen mojego stickmana. Czy po zakończeniu robienia animacji nie będzie widać tych wystających kości? Jeśli tak to jak je ukryć?

http://img240.imageshack.us/i/stick.png/

Edytowane przez Renixon

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wydaje mi sie ze kosci standartowo nie renderują sie jesli jest inaczej to zaznacz je -> prawy klawisz myszki -> object properities -> odznacz renderable. helpersy nie renderują się. zrobiles go w programie stickman tak? sprawdz zatem czy da sie exportowac z niego do jakiegoś formatu ktory da importowac sie w maxie i nie wyskakuje komunikat o niezgodności(jesli jednak ze skinem nie ma problemow to chyba nie ma sensu szukac innych rozwiazan). Jutro sprawdze jak to jest. powodzenia

Napisano
  • Autor

Wszystko robie w 3ds maxie bo najbardziej go rozumiem. Nawet nie wiedziałem, że jest taki program stickman ;O A tak po za tym wchodze w object properties i już mam odchaczony rendering i mi też usuwa podczas importu te IK Chainy, które robiłem z Animation->IK Solvers->HI Solvers, w object list są ale jak je zaznacze to są małymi kwadracikami i nie działają tak jak powinny. Robiłem to wszystko na podstawie turtoriala jak zrobić pająka na youtube, a chcem swój char używać w różnych scenach, żeby go od nowa nie robić ;/

 

Podczas importu mam błąd dotyczący jednej kości.

Warning: BindPose - MismatchedMatrices(1)

The relative matrix of the following link(s) do not match the one stored in the BindPose definition.

-Bone03

 

Tak wygląda na tej scenie na której go zrobiłem:

http://img194.imageshack.us/i/2121321.jpg/

Normalnie mogę nim ruszać.

 

A tak wygląda gdy go importne do innej:

http://img36.imageshack.us/i/beztytuutk.jpg/

Cały sie posypał nawet kośćmi moge suwać na boki :/

Edytowane przez Renixon

Napisano

A czasem jednostek nie masz jakiś małych? Jakie wartości lokalne dla którejś z dalszych kości?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.