Renixon Napisano 26 Październik 2009 Napisano 26 Październik 2009 (edytowane) Mam problem zrobiłem sobie stickman'a z bonesami wszystko ładnie i chciałbym go wrzucić do przygotowanej już scenki z budynkami, itp. Dopiero 3 dni użytkuje 3ds maxa, więc proszę o pomoc. Gdy exportuje wyskakuje mi to poniżej. Co potrzebuję? The plug-in does not support the geometry type of the following objects. They will be converted to a Triangle mesh. Morph and skin deformations may be lost: -Bone01 -Bone02 -Bone03 -Bone04 -Bone05 -Bone06 -Bone07 -Bone08 -Bone09 -Bone10 -Bone11 -Bone12 -Bone13 -Bone14 -Bone15 Screen mojego stickmana. Czy po zakończeniu robienia animacji nie będzie widać tych wystających kości? Jeśli tak to jak je ukryć? http://img240.imageshack.us/i/stick.png/ Edytowane 26 Październik 2009 przez Renixon
piotr kura Napisano 27 Październik 2009 Napisano 27 Październik 2009 wydaje mi sie ze kosci standartowo nie renderują sie jesli jest inaczej to zaznacz je -> prawy klawisz myszki -> object properities -> odznacz renderable. helpersy nie renderują się. zrobiles go w programie stickman tak? sprawdz zatem czy da sie exportowac z niego do jakiegoś formatu ktory da importowac sie w maxie i nie wyskakuje komunikat o niezgodności(jesli jednak ze skinem nie ma problemow to chyba nie ma sensu szukac innych rozwiazan). Jutro sprawdze jak to jest. powodzenia
Renixon Napisano 27 Październik 2009 Autor Napisano 27 Październik 2009 (edytowane) Wszystko robie w 3ds maxie bo najbardziej go rozumiem. Nawet nie wiedziałem, że jest taki program stickman ;O A tak po za tym wchodze w object properties i już mam odchaczony rendering i mi też usuwa podczas importu te IK Chainy, które robiłem z Animation->IK Solvers->HI Solvers, w object list są ale jak je zaznacze to są małymi kwadracikami i nie działają tak jak powinny. Robiłem to wszystko na podstawie turtoriala jak zrobić pająka na youtube, a chcem swój char używać w różnych scenach, żeby go od nowa nie robić ;/ Podczas importu mam błąd dotyczący jednej kości. Warning: BindPose - MismatchedMatrices(1) The relative matrix of the following link(s) do not match the one stored in the BindPose definition. -Bone03 Tak wygląda na tej scenie na której go zrobiłem: http://img194.imageshack.us/i/2121321.jpg/ Normalnie mogę nim ruszać. A tak wygląda gdy go importne do innej: http://img36.imageshack.us/i/beztytuutk.jpg/ Cały sie posypał nawet kośćmi moge suwać na boki :/ Edytowane 27 Październik 2009 przez Renixon
belzebub Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 Rozumiem ze do importowania tej postaci uzywales opcji merge?
hrydek Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 A czasem jednostek nie masz jakiś małych? Jakie wartości lokalne dla którejś z dalszych kości?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się