Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Mam problem zrobiłem sobie stickman'a z bonesami wszystko ładnie i chciałbym go wrzucić do przygotowanej już scenki z budynkami, itp. Dopiero 3 dni użytkuje 3ds maxa, więc proszę o pomoc. Gdy exportuje wyskakuje mi to poniżej. Co potrzebuję?

The plug-in does not support the geometry type of the following objects. They will be converted to a Triangle mesh. Morph and skin deformations may be lost:

-Bone01

-Bone02

-Bone03

-Bone04

-Bone05

-Bone06

-Bone07

-Bone08

-Bone09

-Bone10

-Bone11

-Bone12

-Bone13

-Bone14

-Bone15

 

Screen mojego stickmana. Czy po zakończeniu robienia animacji nie będzie widać tych wystających kości? Jeśli tak to jak je ukryć?

http://img240.imageshack.us/i/stick.png/

Edytowane przez Renixon
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

wydaje mi sie ze kosci standartowo nie renderują sie jesli jest inaczej to zaznacz je -> prawy klawisz myszki -> object properities -> odznacz renderable. helpersy nie renderują się. zrobiles go w programie stickman tak? sprawdz zatem czy da sie exportowac z niego do jakiegoś formatu ktory da importowac sie w maxie i nie wyskakuje komunikat o niezgodności(jesli jednak ze skinem nie ma problemow to chyba nie ma sensu szukac innych rozwiazan). Jutro sprawdze jak to jest. powodzenia

Napisano (edytowane)

Wszystko robie w 3ds maxie bo najbardziej go rozumiem. Nawet nie wiedziałem, że jest taki program stickman ;O A tak po za tym wchodze w object properties i już mam odchaczony rendering i mi też usuwa podczas importu te IK Chainy, które robiłem z Animation->IK Solvers->HI Solvers, w object list są ale jak je zaznacze to są małymi kwadracikami i nie działają tak jak powinny. Robiłem to wszystko na podstawie turtoriala jak zrobić pająka na youtube, a chcem swój char używać w różnych scenach, żeby go od nowa nie robić ;/

 

Podczas importu mam błąd dotyczący jednej kości.

Warning: BindPose - MismatchedMatrices(1)

The relative matrix of the following link(s) do not match the one stored in the BindPose definition.

-Bone03

 

Tak wygląda na tej scenie na której go zrobiłem:

http://img194.imageshack.us/i/2121321.jpg/

Normalnie mogę nim ruszać.

 

A tak wygląda gdy go importne do innej:

http://img36.imageshack.us/i/beztytuutk.jpg/

Cały sie posypał nawet kośćmi moge suwać na boki :/

Edytowane przez Renixon

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności