czernislaw Napisano 28 Październik 2009 Napisano 28 Październik 2009 Witam:) Robiłem postać do gry i zrobiłem UV na połówke postaci by oszczędzic jak najwięcej miejsca na texturce (potem symmetry). Wszystko było okej dopóki nie okazało się że maja tam byc też normalmapy. Teraz pół modelu ma normalki dobre a druga połowka ma na odwrót (czyli to co miałoby byc wypukłe jest wklęsłe), Da się to jakoś prosto obejść?
Tomala Napisano 28 Październik 2009 Napisano 28 Październik 2009 Mi się wydaje że uv'ki powinieneś zmirrorować a nie flipnąć to by wtedy wszystko grało z normalką.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się