Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Kto grał we flashową grę flOw, może od razu załapał o co chodzi, kto nie grał (niech zagra!), niech czyta:

 

Praca ma przedstawiać morskie głębiny, gdzie niewiele światła dociera, a także walkę o przetrwanie - tzn. brutalny pościg jednego organizmu za kilkoma mniejszymi. Całość z jednego powodu (mojego widzimisię, o!) będzie przedstawiona w stylizacji na xray. Póki co gotowy jest model głównego bohatera, kolejnym etapem będzie udoskonalanie shadera (także w oparciu o wasze wskazówki, mam nadzieję) i dorzucenie typowo organicznej "mgiełki", sugerującej pewne miękkie części.

Modelling - Blender, render - Blender Internal.

 

index.php?mode=image&id=70976

 

Robocza muza:

Rammstein - Waidmanns Heil

Rammstein - Halt

Rammstein - Haifisch

Nightwish - Planet Hell

Nightwish - Amaranth

Godsmack - Straight Out Of Line

Godsmack - I Stand Alone

Godsmack - I Fucking Hate You

i wiele innych...

Edytowane przez freeqstyler
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pierwszy wariant mi się bardziej podobał.

 

Jak mówiłeś o tych drobinkach to myślałem że chodzi ci o zawiesinę w wodzie. Syfki różne. To byłoby fajne, w połączeniu z DOF.

Napisano (edytowane)

Dobra, trochę się opieprzałem ostatnio, ale jedziemy dalej:

 

Robal/rybal został upodobniony do tych świecących głębinowych organizmów, kadr zmieniony (sugestie?), meduza wpleciona:

 

show.php?id=675

 

Mikroorganizmy i reszta ekipy... niebawem.

 

Edit: Podmieniłem obrazek (drobne poprawki)

Edytowane przez freeqstyler
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności