Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Kto grał we flashową grę flOw, może od razu załapał o co chodzi, kto nie grał (niech zagra!), niech czyta:

 

Praca ma przedstawiać morskie głębiny, gdzie niewiele światła dociera, a także walkę o przetrwanie - tzn. brutalny pościg jednego organizmu za kilkoma mniejszymi. Całość z jednego powodu (mojego widzimisię, o!) będzie przedstawiona w stylizacji na xray. Póki co gotowy jest model głównego bohatera, kolejnym etapem będzie udoskonalanie shadera (także w oparciu o wasze wskazówki, mam nadzieję) i dorzucenie typowo organicznej "mgiełki", sugerującej pewne miękkie części.

Modelling - Blender, render - Blender Internal.

 

index.php?mode=image&id=70976

 

Robocza muza:

Rammstein - Waidmanns Heil

Rammstein - Halt

Rammstein - Haifisch

Nightwish - Planet Hell

Nightwish - Amaranth

Godsmack - Straight Out Of Line

Godsmack - I Stand Alone

Godsmack - I Fucking Hate You

i wiele innych...

Edited by freeqstyler
  • Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Pierwszy wariant mi się bardziej podobał.

 

Jak mówiłeś o tych drobinkach to myślałem że chodzi ci o zawiesinę w wodzie. Syfki różne. To byłoby fajne, w połączeniu z DOF.

Posted (edited)

Dobra, trochę się opieprzałem ostatnio, ale jedziemy dalej:

 

Robal/rybal został upodobniony do tych świecących głębinowych organizmów, kadr zmieniony (sugestie?), meduza wpleciona:

 

show.php?id=675

 

Mikroorganizmy i reszta ekipy... niebawem.

 

Edit: Podmieniłem obrazek (drobne poprawki)

Edited by freeqstyler
  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy