Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Kto grał we flashową grę flOw, może od razu załapał o co chodzi, kto nie grał (niech zagra!), niech czyta:

 

Praca ma przedstawiać morskie głębiny, gdzie niewiele światła dociera, a także walkę o przetrwanie - tzn. brutalny pościg jednego organizmu za kilkoma mniejszymi. Całość z jednego powodu (mojego widzimisię, o!) będzie przedstawiona w stylizacji na xray. Póki co gotowy jest model głównego bohatera, kolejnym etapem będzie udoskonalanie shadera (także w oparciu o wasze wskazówki, mam nadzieję) i dorzucenie typowo organicznej "mgiełki", sugerującej pewne miękkie części.

Modelling - Blender, render - Blender Internal.

 

index.php?mode=image&id=70976

 

Robocza muza:

Rammstein - Waidmanns Heil

Rammstein - Halt

Rammstein - Haifisch

Nightwish - Planet Hell

Nightwish - Amaranth

Godsmack - Straight Out Of Line

Godsmack - I Stand Alone

Godsmack - I Fucking Hate You

i wiele innych...

Edytowane przez freeqstyler

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 3,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ma fajną morde. Widzać, ze to flow. Tylko tam muza była mniej bojowa. I to ma być still? Animka byłaby lepsiejsza.

Napisano

Pierwszy wariant mi się bardziej podobał.

 

Jak mówiłeś o tych drobinkach to myślałem że chodzi ci o zawiesinę w wodzie. Syfki różne. To byłoby fajne, w połączeniu z DOF.

Napisano
  • Autor

Dobra, trochę się opieprzałem ostatnio, ale jedziemy dalej:

 

Robal/rybal został upodobniony do tych świecących głębinowych organizmów, kadr zmieniony (sugestie?), meduza wpleciona:

 

show.php?id=675

 

Mikroorganizmy i reszta ekipy... niebawem.

 

Edit: Podmieniłem obrazek (drobne poprawki)

Edytowane przez freeqstyler

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności