Napisano 8 Listopad 200915 l Kto grał we flashową grę flOw, może od razu załapał o co chodzi, kto nie grał (niech zagra!), niech czyta: Praca ma przedstawiać morskie głębiny, gdzie niewiele światła dociera, a także walkę o przetrwanie - tzn. brutalny pościg jednego organizmu za kilkoma mniejszymi. Całość z jednego powodu (mojego widzimisię, o!) będzie przedstawiona w stylizacji na xray. Póki co gotowy jest model głównego bohatera, kolejnym etapem będzie udoskonalanie shadera (także w oparciu o wasze wskazówki, mam nadzieję) i dorzucenie typowo organicznej "mgiełki", sugerującej pewne miękkie części. Modelling - Blender, render - Blender Internal. Robocza muza: Rammstein - Waidmanns Heil Rammstein - Halt Rammstein - Haifisch Nightwish - Planet Hell Nightwish - Amaranth Godsmack - Straight Out Of Line Godsmack - I Stand Alone Godsmack - I Fucking Hate You i wiele innych... Edytowane 8 Listopad 200915 l przez freeqstyler
Napisano 14 Listopad 200915 l Autor Up, płetwy zmienione, nieco kolorystyka (i chyba wyszło nieco zbyt płasko)
Napisano 14 Listopad 200915 l Ma fajną morde. Widzać, ze to flow. Tylko tam muza była mniej bojowa. I to ma być still? Animka byłaby lepsiejsza.
Napisano 14 Listopad 200915 l Pierwszy wariant mi się bardziej podobał. Jak mówiłeś o tych drobinkach to myślałem że chodzi ci o zawiesinę w wodzie. Syfki różne. To byłoby fajne, w połączeniu z DOF.
Napisano 22 Listopad 200915 l Autor Ok, będzie więc coś pomiędzy wariantem pierwszym, a drugim. Tymczasem kolejny bohater sceny:
Napisano 28 Grudzień 200915 l Autor Dobra, trochę się opieprzałem ostatnio, ale jedziemy dalej: Robal/rybal został upodobniony do tych świecących głębinowych organizmów, kadr zmieniony (sugestie?), meduza wpleciona: Mikroorganizmy i reszta ekipy... niebawem. Edit: Podmieniłem obrazek (drobne poprawki) Edytowane 28 Grudzień 200915 l przez freeqstyler
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto