Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Otóż nauczyłem się ostatnio podstaw modelowania editable poly [tak założył autor poradnika z którego korzystałem]. Ostatnio sprawdzałem również inne tryby takie jak editable mesh i editable patch. Ku mojemu zdziwieniu wszystko działa na zasadzie jak w editable poly [również te same funkcje]. Czym się różnią te "style" modelingu? [słyszałem że są różne szkoły modelowania :D].

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ogólnie mesh tym się różni od poly, że dzieli poligony na trójkąty. Zresztą poly jest trochę nowszym wynalazkiem i ma więcej narzędzi i więcej możliwości. Jak chociażby tryb zaznaczania 'border'. Do tego lepiej się wygładza itp. Ogólnie: używaj edit poly ;)

A z patch'ami raczej nie pracowałem nigdy, więc nie pomogę. Z teorii tylko wiem, że jest po powierzchnia Beziera.

Napisano

ja zamiast editable poly polecam edit poly, pracuję się tak samo, ale w każdej chwili można wrócić do początkowej bryły.

pozdr.

Napisano
  • Autor

no właśnie, czy dodanie modyfikatora edit poly różni się czymś od convertu do editable poly? Też wydaje mi się że lepiej używać modyfikatora [można powrócić do parametrów obiektu], ale w każdym tutku jest napisane żeby convertować do editable. Jest jakaś różnica w jakości/wydajności?

Napisano

Convertowanie do editable poly u mnie to przyzwyczajenie, ale jakoś staram się przestawić na edit poly, dla mnie jest wygodniejsze, tylko trzeba jeszcze raz skróty klawiszowe ustawiać, co do wydajności to wydaje mnie się że nie ma tu zbytniej różnicy, ale możliwe że tylko mi się wydaje, więc nie mówię że na pewno.

Trzeba samemu przetestować, które jest Ci wygodniej.

Napisano
  • Autor

Dzięki.

Wiecie może jak ustawić obracanie widokiem [ctrl + r] aby obracać się wokół osi OBIEKTU a nie mapy?

Napisano

im wiecej modyfikatorow w stacku tym ciezszy obiekt. z drugiej strony jak pracujesz czasami fajnie jest stackowac modyfikatory z kolejnymi fazami modelingu (zalezy oczywiscie co robisz) zeby w razie jakiegos bledu moc wrocic

 

salve!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.