Napisano 17 Listopad 200915 l Witam problem z teksturkami. http://pokazywarka.pl/qm70h1/ 1. Nie wiem dlaczego droga caly czas sie rozmywa (v ray, mental), sa to regiony z tekstura (3000x1000) ulozone wzdloz osi drogi (spacing tools). 2 i 3 w miejscach stykania i lekiego nachodzenia na siebie obiektow powstaje nieprzyjemny szum. Czy jest mozliwosc zniwelowania go bez edycji modelu. ewentualnie jak uzyc spacing tools (albo innej funkcji) zeby rozmiesicc regiony wzdluz splaina tak zeby idealnie do siebie pasowaly?
Napisano 17 Listopad 200915 l Autor Nie to nie to na 1 planie jest ten sam region z ta sama tekstura reszta to kopie rozlozone po splainie (z 20 km ;p) w ktorym miejscu trasy nie stane w dalszym planie jest rozmazane jak wyzej. mam wylaczone motion blury i dofy. Efekt taki sam na kamerce v ray jak i renderowanie z viewportu.
Napisano 17 Listopad 200915 l sprawdź w ustawieniach textury czy nie masz włączonego blura w zależności od odległości od kamery albo czy nie jest to zrobione falloffem. IMHO nie widać tu potrzeby modelowania poprzez rozmieszczenie geometrii wzdłuz splinea. Lepiej użyj loft (compound objects) albo modelowania poly. Tego "szumu" raczej się nie pozbędziesz - tam geometria nakłada się na siebie.
Napisano 17 Listopad 200915 l co do textury to nie wiem, a co do szumu to jak się nakładają na siebie facey to jest tak jak silverfox napisał. Najlepiej troszkę cofnąć jednego facea i bedzię ok
Napisano 17 Listopad 200915 l Autor Dzieki Silverfox faktycznie blur byl automatycznie wlaczony. Co do modelingu. mam do zrobienia trase (kilkadziesiat km) zeby ograniczyc ilosc geometri postanowilem zrobic calosc na zasadzie klocków (tiles) tak jak opisalem wczesniej(region + tekstura ułożone wzdłuż osi drogi). Jako ze trasa jest długa i jest kila węzłów komunikacyjnych "klocki" nie są wszędzie identyczne (zatoczki, zwrotki, przystanki, skrzyzowania itp). Dodam jeszcze ze trasa bedzie 3D (wzniesienia, waidukty). Czy sposob ktory wymysllem wydaje wam sie dobry? czy lepiej jakos inaczej?
Napisano 17 Listopad 200915 l Khar nie ma sprawy zawsze możesz kliknąć w serduszko ;) OMG - kilkadziesiąt km? no ładnie. Co to ma finalnie być? Ja bym chyba użył loft i na to Edit poly aby dodać zatoczki i inne dodatki.
Napisano 18 Listopad 200915 l Autor Seducho klikniete ;] a ma to byc modernizacja Dk - 8 przy ostrowie mazowieckim. No dobra ale jak pozniej w to wrysowac pasy ruchu, przjecia dla pieszych itp itd ...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto