Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hell'o

Mam takie pytanie. Jak wygląda sprawa licencji przy renderfarmie? Mam 3ds Max'a 2010 wersję SLM. Czy da się z tego zrobić renderfarmę? Bo na każdym kompie z farmy musi być zainstalowany (oprócz Backburnera) Max. Czyli na każdego kompa musze kupić program? Preferowany renderer to Mental Ray.

 

Z góry dzięki za pomoc

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak max odpala sie jako slave do net renderu to nie pyta o licencje. Wiec wystarczy zainstalowac, dorzucic potrzebne pluginy i kozystac.

Napisano
  • Autor

Dzięki wielkie Panowie! Pytanie tylko czy jest jakieś ograniczenie w liczbie kompów. Wiem, że mental ma ograniczenie do chyba 8 rdzeni.

Napisano

serwus :)

sieciowo to nie sądze zeby miał ograniczenie do 8 rdzeni. przecie to praktycznie jeden solidny komp. albo i pół. Ewentualnie dwa słabsze.

I nie widziałęm nigdy żadnego problemu na farmie .

 

pozdrawiam i życzę powodzenia :)

 

http://www.kannu3d.com/ Łukasz Kowalik 3D

Napisano
  • Autor

Zainstalowałem na laptopie trial max'a i distributed rendering mentala elegancko dziala. No ale to rozwiązanie na 30 dni ;) Mirach mówił cos, żeby odpalić max'a jako slave - jak to zrobić? Nigdzie nie mogę sie tego doszukać.

 

Pozdro

Napisano

Na kompie glownym (tym co masz licencje) odpalasz Backburner Manager, na kompach renderujacych odpalasz Backburner Server (na tym glownym tez mozesz miec server, jesli chcesz zeby i on renderowal). Potem jak wlanczasz render zaznaczasz Net Render i tam powinny ci sie pojawic maszyny ktore maja Server wlaczony. To jest metoda do renderowania animacji, bo kazdy komp liczy inna klatke (nie jak distributed rendering).

Napisano
  • Autor

Rozumiem, dzięki! Teraz powiedz mi tylko jeszcze czy z jedną licencją maksa mogę uruchomic distributed rendering? Czy potrzebuje max'a lub standalone mentala na każde stanowsko?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności