Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, chciałbym osiągnąć taki efekt. Chodzi mi głównie o mapowanie gdyż gdy robię spherical mapping w UVW Mapping tekstura mi się rozjeżdża w górnej i dolnej części kuli. Jak zrobić żeby wszędzie było "równo"?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

odpowiem krotko, nie da sie tak w sposob ciagly zamapowac kuli zeby nie bylo znieksztalcen

 

jedyne co ci zostaje to geosfera i face map, wtedy kazda tarcza ma swoj wlasny kawalek textury o

identycznej powierzchni i bez znieksztalcenia... oczywiscie te kawalki niekoniecznie sie lacza ze soba,

mozna zygzakowato je polaczyc w cos takiego jak "obierek" z jablka czy pomaranczy, ale to juz

nie to samo co plaska textura :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności