Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam, chciałbym osiągnąć taki efekt. Chodzi mi głównie o mapowanie gdyż gdy robię spherical mapping w UVW Mapping tekstura mi się rozjeżdża w górnej i dolnej części kuli. Jak zrobić żeby wszędzie było "równo"?

  • Replies 5
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

odpowiem krotko, nie da sie tak w sposob ciagly zamapowac kuli zeby nie bylo znieksztalcen

 

jedyne co ci zostaje to geosfera i face map, wtedy kazda tarcza ma swoj wlasny kawalek textury o

identycznej powierzchni i bez znieksztalcenia... oczywiscie te kawalki niekoniecznie sie lacza ze soba,

mozna zygzakowato je polaczyc w cos takiego jak "obierek" z jablka czy pomaranczy, ale to juz

nie to samo co plaska textura :D

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy